Gå til innhold

Hvor ofte bør man spise?


Gjest schnella

Anbefalte innlegg

Gjest schnella

Jeg har nettopp begynt mitt "lille" slankeprosjekt. Jeg har aldri spist noe særlig usunt, og har alltid spist mye fiber, magert kjøtt og masse fisk. Til tross for dette har jeg havna på 72 kg, og nå vil jeg gjerne ned til 60. Jeg bruker å trene ca tre ganger i uka, spinning og aerobic, men det blitt dårlig med det etter jul. Jeg er student, og begynner sent på skolen, noe som innebærer at jeg sjelden står opp før 10-11. I tillegg legger jeg meg gjerne klokka tolv , og da har jeg ikke mange timene til å få i meg 1400 kcal. Hvor ofte bør man egentlig spise? Og blir jeg kanskje nødt til å forlenge dagen min nå? :P Dette tror jeg blir veldig vanskelig, men håper motivasjonen holder seg like godt fremover.

 

Lykke til til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser 5 måltider om dagen. Frokost, lunch,mellommåltid og middag med to timer mellom hvert måltid, og tre timer fra middag til kveldsmat.

 

Smetter inn litt frukt i mellom måltidene. Fungerer veldig greit, og vekta går ned hver uke (gjort d hittil iallefall).

 

Trener sånn passe. I snitt 7 trimpoeng i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Dine tall er lik mine før jeg ble medlem her inne - trivselsvekt er 60 som jeg veide før barn og jeg hadde økt til 70 (begge innfor normal BMI).