Gå til innhold

Her er jeg også....


Gjest Tigris

Anbefalte innlegg

Fikk vårt 3dje barn for 4 mnd siden og har til nå holdt meg inne på forumet for "gravide og ammende". Men nå er det snart slutt på fullammingen, og jeg har fortsatt flere kg igjen til jeg er i mål vektmessig.

 

Jeg er 35 år, snart 36. Har tre gutter i alderen 4 år, 2 år og sistemann på 4 mnd. Min slankehistorie begynner å bli noen år nå. Men for 2 år siden startet jeg på 95 kilo og klarte før jeg ble gravid igjen å komme meg ned til 73 kg. Dvs en vektreduksjon på 22 kilo!

 

I mitt siste svangerskap ble det litt for mye av det gode liv, og jeg gikk opp 25 kilo. 10 av disse forsvant ganske raskt etter fødsel, mens de 10 neste har jeg brukt 4 mnd på å få av.

 

Nå har jeg 5 kg igjen til før-svangerskapsvekt og enda 5 kg til min idealvekt som jeg tror er 68 kilo. Denne gangen har jeg valgt å være min egen kursleder (føler etter så mange år på GR at jeg har da lært opplegget) og det har fungert veldig bra hittil.

 

Men jeg har tenkt til å melde meg på et Hold vekten kurs når jeg er helt ferdig. Det har jeg nemlig aldri prøvd før (har ikke klart å komme i mål tidligere).

 

Mine mål er å gå ned ca 2 kg i mnd, og pr 1 juni skal jeg veie 70kg. Da skal jeg få en premie av mannen min (et speilrefleks digitalt kamera). ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flink du har vært da.....!!! Du har jo også vist tidligere at dette klarer du. Du har allerede gått ned mange kilo, og selv om det er en liten stund igjen, så har du jo kommet langt. Syntes du har vært utrolig flink!!!!

 

Selv har jeg nettopp begynt (mandag), så jeg vet ikke enda hvordan det går, men har spist sunt og trent bra hele uka, gleder meg til å veie meg på mandag faktisk. Kan jo bli en nedtur da, men da får jeg i alle fall se om opplegget mitt funker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Carinap! Og lykke til med deg også. Det blir nok spennende å veie deg på mandag, tenker jeg...

 

Selv veier jeg meg på fredager. Veldig fin vektdag for da kan jeg kose meg etterpå med god samvittighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melkorka

Hei

 

Så flink du har vært å gå ned så mange kilo!!

Jeg er vel i ganske lik situasjon som deg, jeg har tre små jenter på 4, 2 (snart 5 og 3) og 1 år. Jeg gikk ikke opp så mye under svangerskapene, men gikk opp etterpå*dåne*. Nå skal kiloene av, og mitt mål er også 68-65 kg. Jeg veier pr i dag 81 kg så jeg har et stykke igjen.

 

Uansett! Lykke til videre!! Og heldiggrisen du som får så flott premie når du har gått ned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha, Melkorka! Jeg fikk også oppleve det å gå opp på vekten etter at jeg var ferdig med å amme eldstegutten. PANG! De bare økte på ....Og de kiloene satt lenge før jeg startet med slanke de bort for 2-3 år siden. Lykke til med målet ditt....

 

Huff, i helgen har jeg kost meg litt for mye! Det var iskrem både lørdag og søndag...sjokoalde...kjeks.... Så igår gikk jeg rundt å var så sulten på...**, helt klart at jeg ikke tåler så mye sukker. Kjenner at jeg blir skikkelig sugen på mat/snop på mandag. Så igår fant jeg ut at jeg bare skulle holde meg unna kjøkkent, for det var ikke mer å hente ut fra meny 3. Håper det går bedre idag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...