Gå til innhold

Nedoverklubben uke 5


Gjest rina

Anbefalte innlegg

Jippi ned det jeg la på meg forrige uke pluss litt mer. Hadde klart å gå ned tilsammen 4 kilo til 1.feb. Nå har jeg gått ned 0,5 kg til. Så Status denne uka er

Vekt 111

Midje 120 uforandret. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar at denne tråden er for uke seks? ;)

 

Vekta viste nå 122,2 kilo, en nedgang på 200 gram. Hvilket jeg er meget fornøyd med, med tanke på torsdagspils (ok, brus for meg - men det er kalorier i sånt også, og masse nøtter bare forsvant ned i magen uten at jeg tenkte over det), og en helg med kjærestebesøk og utskeielser på kjøkkenet. Søndag var det så fint vær at vi kunne gå en tur uten å drukne eller skli altfor mye, så da tikket det inn 1,6 trimpoeng også - så fikk jeg avsluttet uka med nesten god samvittighet. Det er vanskelig å få trent. Har en aerobictime jeg liker å følge, men var på jobb da den var - og da så det brått ut til å bli ei uke uten aktivitet. Må komme over denne dørstokkmila.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rina: Mobbe, mobbe! :-)

 

Nanne: All nedgang er bra nedgang! Tenk hvor mye 200 gram egentlig er! Jeg er lykkelig for mine 200 gram ned - på samme måte som jeg blir utrolig irritert for 200 gram opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostinspace

Vekt forrige uke: 110

Vekt nå: 109,5

 

Det går hvertfall nedover :-)

 

Ellers har det vært en grei uke hvor jeg har følt meg mindre sulten. Har ikke målt cm enda, men buksa jeg har på idag bare slenger rundt låra mens den tidligere satt som et pølseskinn :-)

Og jeg hadde 12 trimpoeng så derfor antar jeg også at all treningen har gitt mer muskler som jo veier mer enn fett. Så jeg er fornøyd med min halve kilo vekk :-)

 

Og en annen ting jeg er stolt av denne uka: Var på butikken igår og magen skrek av sult. "En liten sjokolade kan da ikke skade" tenkte jeg...... men jeg bråsnudde da jeg kom til godtehyllene og hentet et eple i stedet! Litt fornøyd med meg selv da :-)

 

Ha en flott uke alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...