Gå til innhold

Motivasjonsuka 6


Gjest bollapinsvin

Anbefalte innlegg

Gjest bollapinsvin

Jeg ser denne tråden ikke har vært brukt siden uke 4, men jeg prøver meg igjen. Håper dere har litt god motivasjon og dele med meg. Det har stoppet litt opp for meg. Forrige uke var det -400 gram, men totalt den siste måneden er det 1 kg. Jeg har prøvd å trene mere og spise mere, men det hjelper ikke. Prøver også å være veldig flink med maten og registrer alt jeg spiser, men ingen resultater. Kjenner at motivasjonen er litt dalende. HJELP!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns synd i deg nå, har vert der jeg å.. ikke noe morro. Min erfaring var at jeg måtte stresse ne og ikke tneke så mye på mat, trim og det å måtte være kjempe flink. og jeg fant også ut at styrketreningsmengden må tilpasses mosjon/treningsmengden man har vedsiden av den.. jeg vet ikke annet enn at du må holde ut og klare kunsten å slappe litt mer til at du står stille en stund.

Lykketanker til deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Sliter dessverre litt med motivasjonen for tida jeg også. Grunnen er jo uteblitt resultat da.

 

Jeg trener relativt mye, mellom 12 og 22 trimpoeng i uka. Men min kursleder mener jeg spiser for lite. Men har litt problemer med å sette i gang å spise mer da. Men har gjort det nå siden fredag, så da gjenstår det og se på torsdag. Lever litt i den tro at man skal jo ikke spise så mye når man skal gå ned i vekt. Men mest sannsynlig har jeg spist for lite over en litt for lang periode, slik at kroppen har vært i sparebluss. Men nå spiser jeg det jeg skal, så får vi se.

 

Men vi gir oss ikke!!!!!!! Dette skal vi klare.

 

Håper du finner motivasjonen raskt tilbake.

 

Klem fra Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Lenge sidan vi har sett noko til motivasjons/vektnedgangslinken ja!

Den er sakna, og eg trudde nesten "alle" hadde skifta gruppe!

 

Motivasjonen her er so som so. Prøvar å få minimum 2 trimpoeng pr dag (har pulsklokke), men ikkje alltid lysta til å trene er like stor. Har stort sett vore flink med maten i det siste. Ei aldri so lita utskeiing i helga, men det må ein unne seg inn i mellom ellers trur eg ein går på veggen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollapinsvin

Jeg har etter helgen fått inn 3 gode økter på 2 trimpoeng hver, følt meg godt til mots, og ligger rundt 15-1600 kcal om dagen. Skal på kurs i kveld, så jeg lurte meg på vekten nå i morges, der var det merkbar nedgang. Gleder meg for første gang til å gå på kurset i kveld, på lenge. Føler meg 5 kg lettere, ikke 500g. Motivasjonen til å fortsette kom plutselig tilbake. Det er ennå lang vei å gå til målene jeg har satt meg, men... Kanskje jeg når de allike vel.

 

Forhåpentligvis har jeg nå passert mit første store platå på vei mot normalvekt. Håper på over 600 g i kveld, da blir det 1 kg på 2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...