Gå til innhold

Oss med hund....


Gjest carinap

Anbefalte innlegg

Har ei tispe på 7,5 måneder, en Jack Russel Terrrier. Hun er kjempeaktiv og krever minst en times tur hver dag pluss litt leiking og trening på triks. Så jeg får jo litt trening her. Var slitsomt å ha henne i begynnelsen for da maste hun hele tiden, tisset inne bjeffet masse osv. men hun har roet seg en del nå, så nå er det bare koselig å han hund. Dessuten må jeg jo ut å gå hver dag, så det er jo bra uansett om man skal ned i vekt eller ikke.

 

Jeg begynte for to uker siden og veide da 63,4 (meste noen gang), høres kanskje ikke så mye ut, men tatt under betrakting at jeg bare er 155 cm høy så begynner dette å bli litt vel mye. Midjemålet var 68 cm

 

uka etter var det ned til 62 kg og 67 cm midjemål

 

og nå veier jeg 60,5 kg med et midjemål på 65 cm.

 

Har kanskje gått ned litt raskt, men spiser nok og føler meg ikke sulten eller noe, så da er det vel greit?

 

Vil gjerne høre fra andre med hund også....hva slags hund osv?? og fremmgangen deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en liten amerikansk cocker.... og han er med meg på joggeturer... herlig... han må også trenes en del da de har godt av å "bruke hodet" litt... så dressur må til... Jeg er vokst opp med schæfere og drevet med dressur tidligere. Moro!

Jeg sliter også med mine kilo... og skal ned 5 til 6 kilo før påske... hadde jeg tenkt... og det skal jeg nok klare bare jeg går inn for det... he he

 

- Isabel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig at han blir med på joggetur da!! Da får han jo ut masse energi og du får trening...har prøvd det med hunden min også, men hun bare stopper hele tiden, skal snuse på alt.....hehe. 5-6 kg før påske høres jo realistisk ut.....det klarer du!!STÅ PÅ.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hund av rasen cavalier king charles spaniel. Liten men sprek. Har en valp på 7,5 mnd og har ikke gått så veldig lange turere med henne enda (begynner å øke på nå), men da hun var yngre var det ut og inn til stadighet på små tisseturer, så det ble mye små-bevegelser.

 

Har også en voksen hund som jeg liker å gå lange turer med. Jeg får fort et par trim-poeng pr dag pga tur-med-hunden :-) Hvis jeg igjen får somlet meg til å begynne å sykle til jobben, så vil alt være "perfekt" :-)

 

Saala

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...