Gå til innhold

Tine skal ned 31 kilo!


Gjest skalned

Anbefalte innlegg

Har skrevet i 20 - 30 kilosforumet, men jeg står litt i mellom, har vel funnet ut nå at jeg trenger å gå ned 32 kilo! Har ikke begynt enda, dessverre, alt er ganske på bunn nå. Men etter om og men med legen min har jeg endelig fått resept på reductil som jeg skal hente i dag. Han tvilte på å gi meg det faktisk, og jeg har en BMI på 36! Etter noen blodprøver så ga han etter, og den første dagen av resten av mitt nye jeg begynner etter planen i morgen. Dere kan godt ta titten innom 20 - 30 kilo, der har skrevet mer utfyllende, svar gjerne her, hadde vært hyggelig med innspill fra andre, som kanskje også kjenner seg igjen i mine problemer (se "skalned" sine to tråder på 20 - 30)...

 

 

Tine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, og hyggelig å høre fra deg. Jeg har også en BMI på 36, så vi stiller sikkert ganske likt.. Hva er reductil? Jeg har aldri hørt om dette..

 

Ellers så håper jeg på å få høre masse fra deg, skal stikke innom trådene i det andre forumet, har faktisk aldri vært inne der..

 

Jeg skriver en del i klubben vår, 2007, uke _. Og du er hjerlig velkommen til å være med oss der.

 

Vel ønsker deg lykke til og håper å få høre masse mer fra deg.. :)

 

Linda ;):) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde 49 i BMI da eg starta..

Trur reduktil e en fin til å starte med, for å få igang ting litt fort liksom...

(reduktil e et legemiddel som gis til sykelig overvektige, det reduserer apetitten samtidig som det holder forbrenningen på et høyere nivå. Xenical er et annet legemiddel som "fjerner" 40% av all fettet man spiser...ved at det renner rett gjennom kroppen)

har ikkje regna ut BMIen min no, men eg e 40kg mindre...har 30 igjen..

Du burde kanskje få opp motivasjonen før du starter sånn helt?

Å lese om folk her inne kan være med på å øke motivasjonen..

Det å sette seg del mål har eg gode erfaringer med...

sååå...da e det bare å sette igang...:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg' date=' og hyggelig å høre fra deg. Jeg har også en BMI på 36, så vi stiller sikkert ganske likt.. Hva er reductil? Jeg har aldri hørt om dette..

 

Ellers så håper jeg på å få høre masse fra deg, skal stikke innom trådene i det andre forumet, har faktisk aldri vært inne der..

 

Jeg skriver en del i klubben vår, 2007, uke _. Og du er hjerlig velkommen til å være med oss der.

 

Vel ønsker deg lykke til og håper å få høre masse mer fra deg..

 

Linda [/quote']

 

Hei Linda/Vivax!

 

Reductil er slankepiller som du kan få fra lege, for de som har bmi over 30, eller over 27 med hjertesykdommer osv. Hvis jeg ikke tar helt feil.

 

Så bra at det er noen som er likt som meg, føler meg litt aleine siden jeg ikke har sett andre med de samme bmiene, målene osv. Men nå har jeg fått en del svar i trådene mine i dag, så det begynner å komme seg. Er nok ikke så flink til å skrive og oppdatere her inne enda, men det drar seg til etter hvert. Skal sjekke innom klubben "2007, uke.." jeg, sikkert en hel masse ting å ta med seg derfra.

 

Tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...