Gå til innhold

Sunnisene Uke 6


Gjest tuxi

Anbefalte innlegg

Hallo damer!Kjempefornøyd,jeg har mista 600 g til!

Så status er 70,4 kg og 83,5 cm midjemål.

Så i løpet av Februar skal jeg endelig få oppleve 60 tallet igjen,jeg gleder meg!

 

Så nå er jeg spent på hvordan det går med dere andre.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten stårstille, men men har ikke vært så alt for flink når det gjelder matvalge de siste dagene og så har jeg også økt kcal inholdet de dagene jeg klarer og være flink.... så her er det ikke noe endring...

 

Gratulere med 600 gram tuxi, det er jo en fin nedgang og snart 60 det må være e fin inspirasjon... Stå på videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

...var litt tung for meg. Tunge tanker, søthunger og mye mindre mosjon og skritt enn jeg hadde håpet på eller rettere sagt, planlagt. I tillegg så var det ikke noe å skryte av på vekta så alt var egentlig litt kjipt.

 

Etter den utblåsningen, oppvåkningen eller hva jeg skal kalle det som jeg hadde i går så har ting falt litt på plass og jeg har fordøyd noe av det. Jeg må lære meg å ta ting med ro og ikke bli så utrolig høygira som jeg som regel blir når jeg eller noen jeg har nær starter på et nytt prosjekt... For når jeg blir så gira så er det så kort vei ned...

 

Så en nøktern forventning fra meg i forhold til veiingen i morgen er at jeg ikke skal ha gått opp noen gram eller ut noen cm... De sjokkissmellene jeg gikk meg på i nesten hele forrige uke er et tilbakelagt stadium, men også et faktum, så vi får se om det slår ut på målene.

 

Ellers er humøret bedre i dag og jeg kjenner en ro jeg ikke har kjent på lenge. FÅr kjenne litt mer på den ;)

 

Ha en fin kveld!

 

God klem fra frøken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøktern forventing,det var bra sagt!

For når alt kommer til alt,så handler det ikke bare om vekt og mål.

Det handler om å vite at man putter sunne ting i kroppen,som kan virke forebyggende på div sykdommer(influensaen er jo kommet),og som kan forlenge livet.

Det handler om å trene for eget velvære,sånn at man orker mer,forbygge div fysiske plager,for en dag skal også vi bli gamle,og jeg vil bli en sprek eldre dame!

Og jeg har klokke tro på at ved spise sunt,ligge unna søte saker i uka,og i tillegg trene ,.da vil kiloene også forsvinne etterhvert.

 

Det var dagens tanker fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var med en ganske ubehagelig følelse jeg gikk på vekta i dag tidlig. Var i 50-års lag på lørdag og gikk, for å si det pent, på en kjempesmell. Det ble for mye av absolutt ALT....!

 

Men, resultatet i dag viser at jeg kryper sakte, men sikkert, nedover.

 

Vekt: 76,9 - ned nye 400 gram

Midje: 86 - minus 1 cm

:D

 

Er egentlig ganske fornøyd jeg. Har bak meg en uke med laaaange arbeidsdager (snitt på 12 timer pr. dag) og med 1,5 - 2 timers arbeidsvei hver dag blir det da ikke mye tid igjen. Har derfor ikke fått trent denne uka heller - har prioritert å bruke den lille tiden jeg har vært hjemme på barna.

Har kjøpt meg skritt-teller i håp om at den skal inspirere meg til å bruke beina litt mer. Og jeg har bestemt meg for at jeg SKAL komme meg bort på treningssenteret denne uka!!!

 

Stå på, alle sammen! Det å gå ned i vekt er ikke lett men dersom vi støtter, motiverer og hjelper hverandre så SKAL vi klare det, ikke sant?

 

Tuxi - kjempeflott resultat! Skjønner forventningen du føler for å se igjen 6-tallet, gleder meg til det blir min tur.

 

Tyr74 - etter litt stillstand går det som regel nedover! Det virker som du har kontroll og vet hvorfor stilstanden kommer - og da kan du også gjøre det du vet du må for å få nåla til å peke nedover igjen. Stå på - dette klarer du fint!

 

Froeken - kan virke som om du har vært en liten tur i "bunnen". Det positive med det er at da er det bare en vei å gå - nemlig oppover! Noe også innlegget ditt viser at du allerede er. Fortsett som du har gjort hittil - da kommer resultatene. Vi går alle på en smell innimellom - kunsten er å klare å hente seg inn igjen. Og det vil du klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Har tatt av 600 gr siden sist onsdag, men lagt på meg 100 gr siden torsdag... Den vekta vår viser litt i hytt og pine, så jeg forholder meg til onsdagsvisningene for jeg har vært passe flink egentlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er da bra resultater!

 

Heikik:Du har vært kjempeflink!Og en liten smell får vi ta med en sjelden gang.

Jeg skal i 80 års lag på lørdag,og jeg skjønner jo at kcal grense er en saga blott den dagen.Men det er o.k,skal kose meg.

Har også skritt teller og jeg er fornøyd når jeg kommer mellom 8000 og 10000 skritt om dagen.Nå har sambo kjøpt en også,og han ligger over meg hver dag,så det må jeg gjøre noe med!He he....

 

Frøken:Kjempe bra jobba!Fortsett å hold fokus,dette går den riktig veien!!

 

Er det en del sykdom på gang tro,for vi mangler da noen her denne uka.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje så hakkande gale resultat.. ned de tilmålte 500 gr for denne uken og vel 1 cm i midjen.. Gikk på en liten smell i går faktisk (med veiedag i dag) med en ciabatta..argh.. ergo så gikk eg litt opp til idag men ettersom har vært flink hele uken så tar eg torsdagsresultatet (gidd ikkje ta fra meg motet helt)..

 

I helgen skal eg stå på slalom for første gang på kjempelenge så det gleder eg meg masse til.. blir kjempegøy.. Men det innebærer å skrive en hel oppgave idag.. hehe. så får vi se kordan det går..

 

go helg til alle..

 

klem irene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Nå er jeg tilbake etter 4 dager i Madrid. Har ikke turt å gå på vekta enda, men føler at det ikke er gått så værst.

 

Vi har gått mye, ikke brukt buss eller trikk i det hele tatt, regnet ut at vi har gått i snitt 3 timer per dag, men det er jo turistgåing - ikke trim.

 

Det var ikke så lett å spise sundt. Grovt mel og brød har de ikke hørt om. Frokost ble å gå på kafe og spise stekte egg m/skinke og salat. Det ble alltid servert lyst brød til maten, men prøvde å styre meg. Madriderne spiser mye søtt og croissantaktig på morgenen helt frem til kl. 15. Da spises det lunsj - gjerne varm. Det var lite utvalg i salater, så det ble for det meste kjøttretter. Middag ble inntatt etter noen timers søvn ca. kl. 2300, og så var de ute på kafe hele natten. Utrolig fargerikt og spennende og sosialt, men jeg frykter at et sånt liv ville ødelegge min sunne livsstil fullstendig.

 

Ja, det er deilig å være hjemme igjen til norsk mat, men det var en nytelse å sitte på uterestaurant i solen i +12 grader og drikke et glass vin om dagen!

 

Ser at dere holder på som bare det, nå skal jeg stå på og så får jeg liste meg på vekten neste mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irene 24:det er bra resultat,og hvilken bra trening slalom er!Da skal du ikke ha dårlig sammvittighet for unne deg noe ekstra.

 

Genialt:Velkommen hjem og lykke til med veie resultatet.Du har gått mye så det har nok godt veldig bra,og litt skal man unne seg under Spanias sol.

 

Skal i 80 års lag i morgen,så da blir det nok masse kcal,men det er o.k,er sjelden i 80 års lag,så det er ikke det som har gjort meg overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...