Gå til innhold

Veiedag


Gjest Melkorka

Anbefalte innlegg

Gjest Melkorka

Jah.. da var jeg tilbake fra kurs.

Hadde ikke helt følelsen av å ha gått ned noe denne uken, til tross for 14 trimpoeng (mot 8 de forrige ukene). Jeg har nemlig skjeiet litt ut et par dager. Og nå fikk jeg svi for det. Jeg hadde ikke gått ned et eneste gram ;) Snakk om nedtur.

 

Jeg håper bare at jeg tar det igjen i neste uke. Merkelig at vekta har så mye å si. Jeg har målt, og har totalt gått ned 5,5 cm denne uka, så noe skjer jo. Skulle bare ønske jeg kunne se det på vekta også. Vel... nå er det ny uke og nye muligheter.

 

Det jeg må passe denne uken er å ikke bruke så veldig mange kosemerker (i forrige uke brukte jeg maange fler en jeg egentlig hadde, selv om jeg ikke gikk over i antall kalorier så er det ikke bra).

Jeg fikk også beskjed om å prøve en mellomting mellom meny 2 og 3. Får se om det hjelper. Er litt nedfor nå, så det er bare å jobbe videre og drømme om målet som jeg skal klare å nå snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Det går opp og ned kjære deg. Har skrevet en liten notis til deg på "overvektigtråden" Vi to er i samme båt i forhold til det å legge på seg ETTER fødsel og så er vi ca like store (hvis jeg husker rett)

 

Det er en liten trøst, men husk, du gikk ihvertfall ikke opp.

 

Og kanskje kan du prøve å gjøre det som jeg prøver hardt med nå? Å ikke la vekta styre dagene, humøret og livet ditt? Gled deg over det når det går rett vei og gjør det ikke det, så tenk pytt, det er vel en grunn til det.

 

og 5,5 cm er jo kjempebra!!!

 

God klem fra frøken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...