Gå til innhold

Aha-opplevelse


Gjest lostinspace

Anbefalte innlegg

Gjest lostinspace

Ved veiing idag viste vekta en halv kilo mindre siden sist. Er fornøyd så lenge det går nedover, men innerst inne hadde jeg håpet på mer. Syns det blir uendelig lenge til jeg når idealvekta........

 

MEN så gikk det opp for meg at disse ukene som har gått siden jeg la om livstilen slettes ikke har vært grusomme eller forferdelig plagsomme med sult og forsakelser. Tvert imot har jeg kost meg med masse deilig mat, fått MYE mer overskudd og føler meg bedre enn på lenge.

Og jeg går ned, sakte men sikkert. Og denne livsstilen skal jeg jo ha RESTEN AV LIVET. Med andre ord så vil jeg fortsette å gå ned så lenge jeg holder meg til sunn kost og mer trim :-)

 

Og det viktigste er jo egentlig å lære seg nye sunne vaner som skal hindre meg i å falle tilbake til gamle mønstre når matchvekta er nådd. For opp igjen, DET skal jeg ALDRI!!!!!!

 

Og det er bedre å tenke på de kiloene som er borte og som jeg har vinket farvel til for evig og alltid, enn mitt endelige mål som virker alt for fjernt på dette tidspunktet. Alle reiser begynner med et lite skritt :-)

 

Stå på alle dere andre også, sammen går vi mot lysere og lettere tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved veiing idag viste vekta en halv kilo mindre siden sist. Er fornøyd så lenge det går nedover' date=' men innerst inne hadde jeg håpet på mer. Syns det blir uendelig lenge til jeg når idealvekta........

 

MEN så gikk det opp for meg at disse ukene som har gått siden jeg la om livstilen slettes ikke har vært grusomme eller forferdelig plagsomme med sult og forsakelser. Tvert imot har jeg kost meg med masse deilig mat, fått MYE mer overskudd og føler meg bedre enn på lenge.

Og jeg går ned, sakte men sikkert. Og denne livsstilen skal jeg jo ha RESTEN AV LIVET. Med andre ord så vil jeg fortsette å gå ned så lenge jeg holder meg til sunn kost og mer trim :-)

 

Og det viktigste er jo egentlig å lære seg nye sunne vaner som skal hindre meg i å falle tilbake til gamle mønstre når matchvekta er nådd. For opp igjen, DET skal jeg ALDRI!!!!!!

 

Og det er bedre å tenke på de kiloene som er borte og som jeg har vinket farvel til for evig og alltid, enn mitt endelige mål som virker alt for fjernt på dette

tidspunktet. Alle reiser begynner med et lite skritt :-)

 

Stå på alle dere andre også, sammen går vi mot lysere og lettere tider![/quote']

 

 

Godt sagt!! Og: helt enig!! Vi gjør noe enormt positivt for helsen og selvfølelsen vår. Det verste er å få hodet opp av sanden å gå i gang, den tyngste jobben ligger bak oss. Jeg er plutselig halveis, og har IKKE hatt det vondt. Dette er det beste jeg har gjort for meg selv noensinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...