Gå til innhold

30 kilo skal vekk!!


Gjest DaimBolle

Anbefalte innlegg

Gjest DaimBolle

det er en litt deprimerende tanke at det er hele 30 kilo til jeg når min normale BMI... har alltid vært stor men siste årene med hybelmat har skikkelig festet seg og jeg føler meg rett og slett ikke vel med min egen kropp lenger.. derfor har jeg nå meldt meg på et maxikurs som begynner i mars...blir spennende å se om det blir suksess eller ikke. er det noen her som har prøvd et slikt kurs? hva er erfaringene?? har begynt å trene 3-4 ganger i uka og ellers prøve å være aktiv...men foreløpis er kiloene der fortsatt... men jeg er nå klar til fight!! kiloene skal vekk,vekk,vekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fortsatt1

Hei ,- startet med å få bort mine 30 kg 8.januar i år og Grete Roedekuren virker,- har gått ned 6 kg og det er bare så godt. og det går så greit,- har det nesten for travelt med å forstå kuren og dandere maten, at jeg nesten ikke klarer å få i meg all maten jeg KAN spise. Anbefaler at du bruker tiden før mars kommer, til å tenke over alle fordlene du vil oppnå med å miste kilo!!

Selvfølgelig kan du fortsette å deppe, men så bortkastet da!!

Det beste er: det er så HERLIG å OPPLEVE at kiloene blir borte!

Hilsner Fortsatt 1 og :lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppelura

Da du akkurat har begynt å trene etter lang tid kan du faktisk gå litt opp før du går ned pga mye vann som samler seg, men plutselig en dag så har du rast ned, så ikke gi deg med en gang vekta ikke viser det du vil, det kommer! :D husk at du forandrer livstil, ikke bare kroppen! Og finn noe som motiverer som du kan høre/se på da det blir tungt! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...