Gå til innhold

Måling av midjemål


Gjest Mina
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er skikkelig forvirret på hvordan jeg skal måle midjemålet mitt, kan noen hjelpe? Skal jeg måle der jeg er på det smaleste (det jeg ville kalt midjen), det er et stykke overfor navlen. Eller skal jeg måle ved navlen? Og hvor mye skal jeg stramme til? Det er jo litt flesk der som vil "tyte opp" om jeg strammer noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måler over navlen, der jeg er på det breieste. Vet at jeg ikke vil minke noe om jeg måler midja, mens det er mer enn nok å ta av rundt magen! Og nei, du skal ikke stramme til, mål slik du ville målt for å få klær tilpasset, dvs ganske løst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadomamma
Jeg måler over navlen' date=' der jeg er på det breieste. Vet at jeg ikke vil minke noe om jeg måler midja, mens det er mer enn nok å ta av rundt magen! Og nei, du skal ikke stramme til, mål slik du ville målt for å få klær tilpasset, dvs ganske løst.[/quote']

 

det var lurt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig forvirret på hvordan jeg skal måle midjemålet mitt' date=' kan noen hjelpe? Skal jeg måle der jeg er på det smaleste (det jeg ville kalt midjen), det er et stykke overfor navlen. Eller skal jeg måle ved navlen? Og hvor mye skal jeg stramme til? Det er jo litt flesk der som vil "tyte opp" om jeg strammer noe.[/quote']

 

Iflg kursboka mi så skal midjen måles rett over navlen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...