Gå til innhold

veiedag????


Gjest AnneKatt
 Share

Anbefalte innlegg

ehh... Er vel litt individuellt det:( Kommer litt ann på hvilken dag man har startet på. Mange her som har tirsdag og onsdag også:)

 

De som kun er medlem av vektklubben (de som ikke går kurs), har vel fast veiedag mandag sånn teknisk sett? Om man velger å veie seg tirsdag eller onsdag, så er jo ikke det noe problem, man fyller bare inn vekten i etterkant, men i systemet er det vel mandag som er veiedag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er ett utdrag fra nettmøtet med Margrethe på Support:

 

 

Registrering av vekt

Av: stine

Dato: 10/10/2005.

 

hei,

er det mulig å velg hvilken dag man ønsker å legge inn vekten sin på, og evt. hvordan gjør jeg dette? (..)

 

Svar:

 

Hei Stine.

Det er kun mandag du kan registrere vekten her på Vektklubben. Hvis man går på et internettkurs får man flere ukedager å velge mellom. (..)

 

Hilsen Margrethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er ett utdrag fra nettmøtet med Margrethe på Support:

 

 

Registrering av vekt

Av: stine

Dato: 10/10/2005.

 

hei' date='

er det mulig å velg hvilken dag man ønsker å legge inn vekten sin på, og evt. hvordan gjør jeg dette? (..)

 

Svar:

 

Hei Stine.

Det er kun mandag du kan registrere vekten her på Vektklubben. Hvis man går på et internettkurs får man flere ukedager å velge mellom. (..)

 

Hilsen Margrethe[/quote']

 

Hei:)

Jeg veier meg på torsdager og jeg går ikke på internettkurs. Er kun her på vektklubben. Det er ikke noe problem å registrere vekta på andre dager enn mandag.

 

Hilsen Ingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...