Gå til innhold

Reductil


Gjest skalned

Anbefalte innlegg

Har nettopp startet på Reductil, blir den fjerde dagen i dag, men jeg kan ikke se eller føle noen forskjell. Jeg har like stor apetitt som før, og er like sulten. Så jeg har noen ubesvarte spørsmål som jeg håper dere kan svare på. Hvor lang tid etter at dere begynte på Reductil merket dere noen forskjell? Som f. eks. om du ble fortere mett, mindre sulten osv.? Hvor fort gikk det til du begynte å gå ned i vekt? Hvor mye la du om på livsstilen din den første mnd. og hvor mye gikk du ned den første mnd.? Hendte det enkelte ganger at du sprakk og skeiet ut med sjokolade og/eller brus når du gikk på Reductil?

 

Håper på svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Frustrert frue

Ja, det hardu kanskje hørt om før.

 

Min erfaring med reductil:

 

Etter en ukes tid begynte jeg å merke forskjell.Gikk ned 4 kg den første mnd og så gikk det dårligere.

Begynte å få masse bivirkninger.Blod trykket gikk opp og jeg ble veldig svimmel.Syntes dette var skummelt så jeg slutta med dem.

Vekta kom kjempefort på igjen da jeg ble veldig sulten etter å ha slutta med pillene.

Vel, det var min erfaring .Håper det går bedre for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg gikk på reductil i 2 måneder, og gikk ned 8 kilo hver måned, altså 16 totalt med reductil. Under denne tiden var jeg veldig nøye med hva jeg spiste, spiste konsekvent 5 måltider, gikk en times tur 5 dager i uken, ingengodterier eller sjokolade.

Etter jeg kuttet ut reductilen, gikk jeg ned ytterlige 8 kilo de to enste månedene kun på de gode vanene jeg tilla meg da jeg gikk på reductil. Nå 8 måneder etterpå har jeg ikke gått opp noen ting. Da jeg begynte på reductil bestemtejeg meg for å legge om livsstilen, jeg forstod at jeg ikke ble slank på tabletter alene, og slett ikke ville holdt meg slank i ettertid om jeg ikke gjorde noe. Så jeg var veldig konsekvent under pilleperioden.

Jeg merket forskjell etter ca 1 uke når det gjaldt metthetsfølelsen. Og da passet det jo bra å lære seg å spise lite, men ofte.

Nå har du er det jo en stund siden du begynte, men dette er min erfaring i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skalned

Hadde en BMI på 36, tror jeg.

 

Man kan få Reductil utskrevet av lege hvis man har BMI over 30, eller over 27 med risiko for hjerte - og karsykdommer. Eller noe ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..

jeg har gått på reduktil før jeg begynte på grete roede.. og det hjalp meg godt...

men jeg ble litt uggen i kroppen... akkurat som skjelvinger i skuldrene... men det jeg lurte på.... kan jeg gå på de i tillegg til kurset? eller blir det helt feil?

 

har liksom ikke tenkt mer på de til jeg såg det her...

kan jo være en går raskere ned med de i tillegg eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skalned

Man kan ta de når man går på kurs, det skal jo tas i samband med et sunt, variert og regelmessig kosthold, akkurat slik man lærer på kurs osv. Så det går helt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...