Gå til innhold

Nedoverklubben uke 7


Gjest rina

Anbefalte innlegg

Var veldig spent på vekta i morres, men er kjempe fornøyd:)

Har gått ned 1 kilo til så vekta nå er 110, har også gått ned 2 cm rundt midjen så den er nå 118 cm. ¨Så det går nedover:)

så totalt er det -5.5 kilo og -7 cm . Ha en fin uke alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne uka gikk jeg ned 1 kg.har nå gått ned 6,8 totalt.

det er jeg kjempe fornøyd med.nå skal vi snart ha 10 dager på hytta å det blir ikke lett.kommer til å savne det å kunne lese sidene her inne og vi pleier jo å kose oss litt ekstra når vi er på fjellet,men jeg får ta med den gamle gr boka,vekt og kalkulator så går det nok greit.lykke til videre alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er nanna. Du kommer sikkert til å gå noen skiturer å sånne ting på fjellet også, å det er jo endel kalorier man bruker på det. Så er ikke sikkert det blir så galt selv om du koser deg litt. God tur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt forrige uke: 122,2

Vekt i dag: 122,0

 

Nedgang er nedgang, og jeg takker for de 200 grammene ned. Vet hvor sur jeg hadde vært for tilsvarende i vektøkning, og jeg vet at jeg ikke fortjener å gå ned mer når jeg ikke har fått lagt ned mer innsats enn som så denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vært en kjip uke dette gitt. Ble syk på søndagen (kraftig forkjølelse) og har stort sett vært kveilet på sofaen frem til i dag. Var ikke kurs om mandagen da, siden kursleder ikke hadde anledning, så det positive er jo at jeg ikke har mistet en kurskveld. Ergo heller ingen resultater å komme med for denne uken. Ny veiing til mandag, men tror ikke det er stort å fortelle om gitt. Ikke vært flink denne uka, er mye som har fristet, og mye som ikke har fristet. Klart å styre meg for de fleste fristelsene da, men litt ekstra har det blitt. Fremdeles god og forkjøla, men i det minste feberfri. Så det går rette veien!

 

Og trening trenger vi vel ikke nevne engang... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostinspace

Vekt forrige uke: 109,5

Vekt nå: 109,2

 

Ikke det helt store, men det går riktig vei.

Har slurvet litt med å skrive ned hva jeg spiser, får ta et par dager med det igjen og se om det kan hjelpe.

 

Men buksene blir stadig slakkere, så det hjelper på humøret!

 

Ha en flott uke dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vært en kjip uke dette gitt. Ble syk på søndagen (kraftig forkjølelse) og har stort sett vært kveilet på sofaen frem til i dag. Var ikke kurs om mandagen da' date=' siden kursleder ikke hadde anledning, så det positive er jo at jeg ikke har mistet en kurskveld. Ergo heller ingen resultater å komme med for denne uken. Ny veiing til mandag, men tror ikke det er stort å fortelle om gitt. Ikke vært flink denne uka, er mye som har fristet, og mye som ikke har fristet. Klart å styre meg for de fleste fristelsene da, men litt ekstra har det blitt. Fremdeles god og forkjøla, men i det minste feberfri. Så det går rette veien!

 

Og trening trenger vi vel ikke nevne engang... *sukk*[/quote']

 

 

Hei ;)

 

Bare innom for å ønske deg god bedring får håpe du snart blir frisk igjen.

 

jeg er også syk igjen, blir ikke kvitt denne forkjølesen som jeg har slitt med siden midten av januar, men nå var jeg hos legen i går og fikk penselin så nå håper jeg at jeg blir kvitt dette snart.

 

I alle fall god bedring:)

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...