Gå til innhold

Knurr!!!!!!!!


Gjest caitlin

Anbefalte innlegg

Hva er dette?Har nå gått på diett en uke og ikke gått ned ett gram!!Noe så trøstesløst!Spiser jeg for lite tro?Er det noen andre som har vært borti dette? Ikke motiverende akkurat!Skal inn i bunaden min til 17.Mai, og har ikke tid til sånt tull altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Jeg begynte i november og har hittil kun gått ned 1,1 kg.. Kjempe umotiverende! Men som du sier, det kan godt hende du spiser for lite. Bruk formelen(som du finner flere steder her inne) til å regne ut dagsbehovet ditt hvis du ikke har gjort det.

 

Den som gir seg er en d....!!!

 

Stå på, belønningen kommer nok til slutt.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

jeg har opplevd det samme - startet Grete Roede nettkurs i november, og har hittil bare gått ned 1,7 kg. Men har begynt å spise mer nå, og det ser ut til å hjelpe...

Så er det bare å holde motivasjonen oppe da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på kurs i tre uker og har bare tatt av knapt ett kilo på vekta. Men målebåndet viser minus 13 cm totalt på hele kroppen, derav minus 6 cm på midjen. Så det kan være lurt å måle seg!

 

Den første uken jeg målte meg hadde jeg tatt av ett kilo ca. Da målte jeg 2,5cm mindre rundt midjen enn da jeg startet. Jeg syntes det hørtes veldig mye ut, og lurte på om jeg hadde tatt feil, men det er riktig. Det viser virkelig igjen på cm. målene, og det er jo de som viser hvordan man egentlig er og ser ut.

 

lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...