Gå til innhold

Babus tenketråd


Gjest Babu

Anbefalte innlegg

Begynner en liten tråd for meg selv her, som en liten blogg hvor jeg kanskje etter hvert kan se hvilke av mine "gode" idéer som funker, og hvilke som ikke gjør det.

 

-----------------------------------------------

 

Jeg går ikke på noe kurs, trener ganske mye (går i hvert fall mye), men vekten holder seg noenlunde stabil, dessverre. Men merker jo at kroppen blir fastere. Har begynt å tenke nå at det kanskje kan skyldes at jeg spiser for sjelden. Så fra og med i dag begynner jeg prosjektet med å spise etter klokken. Det gikk ganske fint i dag, men siden studiet mitt er såpass hardt, og dagene er ganske forskjellig, ser jeg at det kan bli en utfordring å klare å spise hver 3.time.

 

Ellers har jeg hatt en bra treningsdag i dag, synes jeg. Skrittelleren min tikket inn på rekordstore 21585 skritt i dag! Nesten 15000 av skrittene er aerobic-skritt. I tillegg ble det en time styrkespinn på 45 min, etter en liten oppvarming på sykkel på 15 min. Ble skikkelig sliten etter spinningen, og det var gøy å ta seg helt ut.

 

Jeg har vært litt småsyk og forkjøla i en måneds tid nå, og er fortsatt ikke bra, så jeg var litt spent på om jeg ville takle en så hard spinningtime, men det ser ut til at det går bra.

 

Matmessig har det også gått bra i dag. Har ingenting særlig usunt i huset, har heller ikke vært på butikken, og egentlig ikke følt noe særlig sug etter noe i dag. Kanskje litt etter trening, men ikke noe plagsomt.

 

Er fortsatt litt i villrede om jeg spiser nok eller om jeg spiser for mye, evt. Orker ikke å legge inn alt jeg spiser her, for jeg veier uansett ikke det jeg spiser, og da blir det jo ikke nøyaktig uansett...

 

Nå bør jeg vel legge meg. Skal tidlig på i morgen. Har planer om å prøve å få meg nok søvn i tillegg, har hørt at det er sunt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...