Gå til innhold

Den evinnelig vanntråden!


Gjest Tigris

Anbefalte innlegg

hei...eg prøver å få i meg minst 2liter vatn for dag.....drikker mykje te...så drikker du 3 store kopper t + 3 store glass vatn..så e du komt langt på veg

Det er jo så viktig å få seg minst 2 liter vann hver dag' date=' så her er det bare å slenge seg på å fortelle hvor mye du har fått i deg... både igår, idag og inn i det evinnelige....[/quote']
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mer en 0,6 l.... MEn det er litt fordi vi har vært på helsestasjonen og jeg gidder ikke å sitte der pissatrengt! Men jeg har vært litt slurvete i det siste vedr vanninntaket.... JEG SKAL SKJERPE MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går drakk jeg max 1,5 liter totalt, inkludert på trening... I dag har jeg drukket to små kopper kaffe og er halvveis i et stort vannglass... Skal på trening etterpå, da blir det noen desiliter..

 

Men, nå skal jeg helle innpå et svært vannglass ekstra, takk for påminnelsen!!!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg notere meg 2,9 liter med vann idag kry.gif

 

Godt at denne tråden påminnet dere om vann! Eneste kjipe med alt dette vannet er at det ofte ikke passer med alle disse do-besøkene. Sånn f.eks når jeg er akkurat ankommet matbutikken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff..... *teller opp nå*

 

1,1 liter vann. Jeg har FULLSTENDIG glemt å drikke vann idag.... må kaste inn på to store glass nå før jeg legger meg. Da skal jeg komme opp i 1,8 liter...

rairai.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,6 liter idag.. det har vært en litt følelsesmessig dag for meg. Men jeg har summet meg litt nå. Så nå får jeg i meg to store glass med vann før jeg legger meg og da kommer jeg opp i 2,3 liter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann godt du har komt deg, har vert på tur i helga, er litt vanskleg å drikke så masse når ein er på tur glemmer dei litt. uff men i dag har eg klart å bøtta nedpå 2 liter etter eg kom heim, skal ta med sammen, full ammer eg og så trenger all drikke eg kan få i meg hehe. stå på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...