Gå til innhold

Sunnisene Uke 7


Gjest tuxi

Anbefalte innlegg

Da er det tirsdag igjen,og siden ingen andre har starta ny tråd,så tar jeg meg den frihet igjen....

Har valgt å ikke gå på vekta denne uken da jeg har det mnd. besøket.heller ikke noe poeng å dra et målbånd rundt ballong magen min.

 

Eller så har uka vært bra den,spist bra,drukket masse vann og 10 trimpoeng.

Kjempeutskeielse på lørdag,var i 80 års lag,så det ble rundt 4000 kcal denne kvelden,nesten 2000 kcal bare i drikkevarer....Pytt,pytt,ikke ofte jeg er med på sånne ting,det er ikke det som har gjort meg overvektig.....

 

Håper dere andre også har hatt en bra uke,og hvis ikke så kan denne uka bli bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble 100 gram denne uken... må si at det ikke har blitt mye trim her...... har hatt sykebarn og mann som jobber så det har bare blitt noen små turer på meg....... men nå er det ny uke og jeg teller trimpoengene fra mandag til mandag så denne uken er jeg allerede oppe i 12 poeng... må bare skryte litt av meg siden jeg ikke kan skryte av vektnedgangen min.... men må da s at buksen sitter litt løsere rundt baken og lårene så jeg blir jo fastere i fisken.. he he ikke bare værst det.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 trimpoeng allerde denne uka syns jeg du skal være veldig stolt av!

Og 100 g ned er 100 g NED!Er det ikke deilig når du merker at buksene sitter litt løsere?!!

Det går den riktige veien,vær stolt av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vanlig en ikkje altfor sunn helg... men ikkje alkohol i hvertfall.. var på fjellet lørdag og stod slalom for første gang på år og dag.. Kjempegøy med knallvær og flotte forhold i bakken... men det var den her tur kakaoen og tur kvikklunsjen ++ som ble dradd frem.. + ble invitert på gourmetmåltid på kvelden.. men men pytt sann.. forhåpentligvis ble det noen kalorier i bakken..

 

trente ikkje igår ettersom skikkelig mandagsblues.. stod opp klokken seks om morgenen for å skrive oppgave som skulle være inne t klokken 13.. så var ganske så trøtt når ettermiddagen snek på.. tok en shoppingrunde med en venninne.. og vi fant jo self en kjole som var kjempefin men altfor dyr.. kjøpte i hver sin farge.. hehe.

 

men trening idag ihvertfal... 750 kcal ble jogget bort.. men no er det CSI miami..

 

så fortsatt god uke folkens..

 

irene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Nå har influensaen slått til og feber og tett nese tatt over kontrollen helt. Er på vei ut av tåka nå og begynner å få igjen hørselen.... Det er slitsomt nok å stille på jobb når jeg ikke er i form, orker ikke å tenke på kreativ matlaging og trim.. gikk til jobben igår (4km) men det var utrolig slitsomt.

 

Men det er oppmuntrende å lese om dere andre som er flinke og holder fokusen, jeg kommer sterkere tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Gikk på vekta i dag og det ar en nedtur. På stedet hvil. Men i cm har jeg GÅTT UT!!! Skal riktignok ha mensen i disse dager, så jeg er oppblåst(fikk ikke på meg den ene spinningskoa nesten i går).

 

Det har vært varierende med kosten den siste uka, tre dager med utskeielser og ellers bra. I går var den første dagen på lenge at jeg har vært gjennomført flink. DA håvet jeg inn 9,3 trimpoeng og spiste akkurat som jeg burde. Kunne vel drukket litt mer vann, men det bøter jeg på i dag!

 

Totalt 28 trimpoeng sist uke, så denne uka er målet å klare det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja. 300 gram ned er jo kanskje ikkje det helt supre resultatet.. Noen cm her og der som forsvant så kan jo ikkje være helt misfornøyd men skulle gjerne sett at det hadde gått litt fortere..

 

Drikker altfor lite vann, så må seriøst begynne å skjerpe meg. Men no når det er vinter så frister det liksom ikkje.. men men det må jo til..

 

ha en fin helg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...