Gå til innhold

Torsdagslinken (3.11) 20-30 kg ned


Gjest Gosmal
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, fatt mot!

jeg har gått 45 min i lett duskregn i skogsterreng med mine følgesvenner; gåstavene mine. Etter en oppfriskende dusj er jeg motivert for å dra på jobben. Synes det er fint å gå om morgenen, når jeg har seinvakt, for på kveldene er det så mørkt ute etterat vi flytta klokka.

Ha en fin dag, og husk å spise. uten mat går en ikke ned i vekt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berteline

Jeg har så dårlig tid til å trene. Nå har jeg etter 7 uker gått ned 4 kg, men har bare 1 gulleple. Tenk om jeg hadde trent samtidig! Jeg jobber ca 25 tmer per uke og går på skole 16 så da er det vanskelig nokk å prøve å følge en sunn kostholdplan. Men nå har jeg bestemt med. Ikke noe drikking på julebordet :) Det kan bli kjedeli den kvelden men tror det hjelper i lengden. Har skeiet ut med fest i forrige uke uansett så forbrenninga mi er kanskje på normalen nå.

 

Men jaja, nå er det bare 19,9 kg igjen til målet er nådd. (jeg er under 20 kg) men menger meg med denna tråden læll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle dere som har vært på vekt og gått ned GRATULERER. Sååå flott. Det er godt jobbet.

Jeg har hatt det travelt de siste dagene så jeg her ikke fått "rappotert". Dessuten har null nedgangen virkelig gått inn på meg. jeg skeiet skikkelig ut med den pose "light" Chips og en jule marsipangris... alt i alt nesten 1000 kcal. på det måltidet:-( Så det viser vel på neste vektmåling vi får se....

PS:

Har nylig hatt forrening og prøvd Hildurs kyllinggryte. Den anbefales varmt til alle som skal ha kveldskos eller besøk. Med rømme 225 kcal pr posjon. med Kesam 210! Laget foccatia og ris til. Perfekt.

 

Tur ut imorgen barselgruppen skal samles.. Da blir det iallefall trimpoeng. Vært å svømt i dag. Godt å være i aktivitet igjen etter flere late dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...