Gå til innhold

Nedoverklubben uke 8


Gjest rina

Anbefalte innlegg

Jippi. De kiloene jeg mistet i uka har holdt seg borte:)

Så nå viser vekta en nedgang på hele 2,6 kilo

Ukens vekt er 107,4

midje mål er 116 (-2cm)

Totalen er nå - 8,1 kilo

- 9 cm.

Så på ei uke har jeg gått ned hele månedens antall kilo + litt mer. Antar jo at jeg får "svi" litt for dette den neste uka. men det gjør ingenting.

Ha en fin uka alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi. De kiloene jeg mistet i uka har holdt seg borte:)

Så nå viser vekta en nedgang på hele 2' date='6 kilo

Ukens vekt er 107,4

midje mål er 116 (-2cm)

Totalen er nå - 8,1 kilo

- 9 cm.

Så på ei uke har jeg gått ned hele månedens antall kilo + litt mer. Antar jo at jeg får "svi" litt for dette den neste uka. men det gjør ingenting.

Ha en fin uka alle sammen:)[/quote']

 

 

Hei ;)

 

Gratulerer med kjempe flott resultat denne uken, så flott da, endelig lønn for strevet. Kjempe bra. Cm har du også tapt, du er flink. Hurra for deg.

 

Ha ei flott uke, jeg kommer med rapport kveld på bloggen min

 

klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 600gr på meg da. Så nå veier jeg 101,8kg. Nå er det ikke lenge til jeg veier uder 100kg......ååååå det skal bli sååå deilig :)

Hvis jeg kopierer deg rina så blir det jo allerede i neste uke .....ja jeg kan jo drømme ;)

Har ikke veid under 100 siden ungdomsskolen tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så var det ny uke igjen gitt, og etter 2 uker uten kurs var jeg småspent da jeg gikk på vekta i går kveld. Har jo stått stille i fire uker nå, så hadde et STERKT håp om å gå ned litt nå! Ble "bare" 300 gram, men er jo ned det også... Bedre enn ingenting! Midjemålet har stått stille siden november, håper det også løsner snart!

 

Moro å høre at det går bra med dere andre, spesielt deg Rina! Supert resultat!

 

Stå på videre folkens!

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, ned er ned mimmi. :)Syntes du er så flink hvis du klarer å holde deg stabil. Når jeg begynte 4 GR kurset gikk jeg ikke noenting. Gikk heller litt opp:( Ble så klart deppa av det og resultatet var at jeg la på meg alle 16,5 kiloene igjen. Å det er de som driver og forsvinner nå. Denne gangen er jeg forbredt på at det kan ta noen uker, kanskje mnd. uten å gå ned noe. Å det er da det gjelder å holde fokus. Stå på videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukens dom: 122,4 kilo - opp 400 gram.

 

Og jeg var i grunnen klar over det, selv om man har lov til å være optimist og håpe på stillstand eller nedgang. Jeg har mensen, så jeg regnet med oppgang på grunn av det. Også hadde jeg reale fråtsedager fredag, lørdag og søndag, så da kan man ikke regne med annet. Besøkte kjæresten, og "glemte" i grunnen at jeg skal tenke på hva jeg putter i munnen. Fredag kveld forsvant uante mengder Peppespizza, cola og potetgull i munnen. Lørdag var det kake, is, fastelavnsboller, brus og annet godt. Søndag fortsatte jeg pent med cola og sjokolade, samt lasagne.

Og som om ikke det var nok, hadde jeg i går så mye menssmerter at jeg i min miserabelhet klarte å dytte i meg to sjokolader - og den ene liker jeg ikke en gang! Bare fordi jeg hadde den tilgjengelig...

Jeg merker at jeg sklir ut i og rett etter slike helger hos kjæresten. Men i dag er det tre måneder til innlevering av masteroppgaven, så etter det flytter vi sammen. Vi spiser vanligvis sunt og bra, men når vi ser hverandre hver tredje/fjerde helg, blir kosefaktoren skummel... Men det er ingen unnskyldning - jeg skal ikke drøye tre måneder med å ta meg sammen. Jeg må også begynne å registrere mat igjen. Orket ikke det en stund, og da sklir ting virkelig ut. Trenger den disiplinen som registreringen gir meg.

 

Ha en fortsatt god uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtte, Rina! Det er godt å skrive her inne, få ut grums og legge det bak seg, gå videre. Det er ikke lett å gå ned i vekt, det er mye lettere å gå opp... Men med støtte her inne skal det gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...