Gå til innhold

nedtelling til påske og 17 mai sammen her?


Gjest cherie2606

Anbefalte innlegg

Gjest cherie2606

hei...

 

er det noen som kunne tenke seg og sette seg mål til påske,17mai.fellesferien og så jul her .rett og slett bli en liten sammensveiset gjeng med hvert sitt mål som blir lakt her og blir skrevet "rapport"en gang i uka?

jeg vil sette meg (små)mål frem til jul og hadde vært gøy og ha noen og dele di med?

 

noen som henger på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har som mål til påske og komme ned på 105.vekta er gått litt fortere ned en jeg hadde regnet med.vekta står per i dag på 107,7.begynnte på 109,7 forige torsdag.

har ikke så mye tid til og skrive nå.men skal regne ut og skrive inn måla mine til kvelden så kan mi se da....

kos fra arendal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg vil også være med!

 

Jeg har siden 17. august gått ned 19,2 kg (Startvekt 135,2).

Dagens vekt er 116 kg.

 

Målet mitt er 10,2 til frem til 17. mai. (Ser det kan holde litt hardt med antall uker frem til da, men jeg skal gjøre så godt jeg kan!!!)

 

Neste delmål er 17. august 2007: 5 kg til, 35 kilo tilsammen. Da vil vekta mi vise akkurat 100 kg.

 

Neste delmål er 31.12.2007: 10 kg til, 45 kg tilsammen, 90 kg på vekta.

 

Neste delmål: 17. mai 2008: 10 kg til, 55 kg tilsammen, 80 kg på vekta

 

Så hovedmålet 17. august 2008: 5 kg til, 60 kg tilsammen, 75 kg på vekta

 

Noe lenger ned enn det vil jeg ikke, selvom jeg ikke er så veldig høy, 165 cm.

 

P.t er jeg sykemeldt for å jobbe med vekta mi. Jeg hadde nok ikke klart å være så standhaftig som jeg er hvis jeg ikke hadde vært det. Grunnen til datoene jeg har valgt er 17. mai og 17. august er at jeg har et bilde fra 17. mai i 2006 som i grunn er mitt "førbilde". 17. august var da jeg startet opp. Og greit å ha 31.12 som dato for da er det nytt år og nye muligheter.

 

Jeg er insulinresistent.

 

Det er mulig jeg har litt vel høye mål, men jeg skal gjøre så godt jeg kan. Og jeg vet det er mulig.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostinspace

Supert å være med i en gjeng :-)

 

Jeg har bare en gang igjen på GR kurs, deretter tenkte jeg å klare det på egenhånd. Men det er fint om vi er flere i samme båt som vi kan dele fremgang og motgang med.

Er syk denne uka så har ikke veid meg siden forrige uke. Da stoppet vekta på 109.

 

1. delmål 17.mai: 99kg

2. delmål 21. juni: 95kg

3. delmål 21.sept: 85 kg

4. delmål 24. des: 75 kg

Hovedmål 1.april 2008: 65 kg

 

Første mål blir å komme under 100. Neste mål er satt til vi drar på ferie. Er litt motivasjon å skulle dra på 14 dagers tur til syden.

Deretter har jeg gitt meg selv 3 mnd på å ta av 10 kg av gangen.

 

Har jo teorien på hvordan jeg skal klare det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lostinspace: det er ca 3,5 kg i mnd det :) Det er det jeg har gått ned nesten hver mnd. Mellom 2,5 og 4 kg. Det klarer du heeelt sikkert.

 

Hvor mange kcal spiser dere andre og hva trener dere?

Jeg bruker skrittelleren min hver dag og syns det er en god motivasjonsfaktor, i tillegg så svømmer jeg noen dager i uka. Har planer om å ta i bruk støttemedlemskapet hos spenst men har ikke kommet så langt ennå.

Jeg ligger på mellom 1450 og 1600 kcal pr dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere :-)

 

Så kjekt å se at det er andre som skal ta av mye, og som ikke er missmodige av den grunn.

Fantastisk :-) Det er ikke så gøy å høre på disse som syter over 5 kg ;-)

 

Jeg har tatt av 18 siden sommerferien, og skal ta av ¨1.5 kg i uken. Hvor mange uker er det til påske?

 

Må kikke på kalenderen.

 

Jeg spiser 1500 kalorier om dagen, og nå går jeg mye. Bruker skritt teller. Og har som mål å være over 12000 pr. dag. Går ikke alltid, men som regel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

annki41: Samme antall kcal og jeg ligger også på over 12000 på skrittelleren hver dag :) Artig! Da håper jeg det setter litt fart på mitt system også så jeg kan ligge på rundt 1 kg i uka. Har ikke telt kcal før nå i det siste. Og har nok blitt "flinkere" av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg vil også være med!

 

Jeg har siden 17. august gått ned 19' date='2 kg (Startvekt 135,2).

Dagens vekt er 116 kg.

 

Målet mitt er 10,2 til frem til 17. mai. (Ser det kan holde litt hardt med antall uker frem til da, men jeg skal gjøre så godt jeg kan!!!)

 

Neste delmål er 17. august 2007: 5 kg til, 35 kilo tilsammen. Da vil vekta mi vise akkurat 100 kg.

 

Neste delmål er 31.12.2007: 10 kg til, 45 kg tilsammen, 90 kg på vekta.

 

Neste delmål: 17. mai 2008: 10 kg til, 55 kg tilsammen, 80 kg på vekta

 

Så hovedmålet 17. august 2008: 5 kg til, 60 kg tilsammen, 75 kg på vekta

 

Noe lenger ned enn det vil jeg ikke, selvom jeg ikke er så veldig høy, 165 cm.

 

P.t er jeg sykemeldt for å jobbe med vekta mi. Jeg hadde nok ikke klart å være så standhaftig som jeg er hvis jeg ikke hadde vært det. Grunnen til datoene jeg har valgt er 17. mai og 17. august er at jeg har et bilde fra 17. mai i 2006 som i grunn er mitt "førbilde". 17. august var da jeg startet opp. Og greit å ha 31.12 som dato for da er det nytt år og nye muligheter.

 

Jeg er insulinresistent.

 

Det er mulig jeg har litt vel høye mål, men jeg skal gjøre så godt jeg kan. Og jeg vet det er mulig.. :)[/quote']

 

Hei :):):)

 

Så flink du har vært som har klart å gå ned 19,2 kg, det merkes sikkert godt på kroppen tenker jeg. Men husk det er en livsstisendring vi holder på med, og det kan ta litt tid og da er det viktig å sette seg små dele mål, den livsstilsendringen vi holder på med nå er noe vi skal lære oss å leve med også i ettertid. Ønsker deg i alle fall lykke til videre med ditt prosjekt.

 

Det hadde vært morro å høre fra deg på bloggen min, så kunne vi ha hjulpet å støttet hverandre så godt vi kunne, jeg har jo også mange kilo som jeg skal av med, har tatt noe men har fortsatt mye igjen.

 

Ta deg en tur innom bloggen min så kan vi bli bedre kjent og kanskje støtte og oppmuntre hverandre.

 

klem fra slankeblogger Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere :-)

 

Så kjekt å se at det er andre som skal ta av mye' date=' og som ikke er missmodige av den grunn.

Fantastisk :-) Det er ikke så gøy å høre på disse som syter over 5 kg ;-)

 

Jeg har tatt av 18 siden sommerferien, og skal ta av ¨1.5 kg i uken. Hvor mange uker er det til påske?

 

Må kikke på kalenderen.

 

Jeg spiser 1500 kalorier om dagen, og nå går jeg mye. Bruker skritt teller. Og har som mål å være over 12000 pr. dag. Går ikke alltid, men som regel :-)[/quote']

 

Hei :)

 

Så flink du har vært som har tatt av så mange kilo, det merkes sikkert godt tenker jeg. Men husk det er viktig med små dele mål, og likedanne det at det er en livsstisendring vi holder på med og at ting kan ta tid. Er viktig å tenke på at dette er noe vi skal leve med.

 

Hadde vært gøy om du kunne tatt deg en tur innom bloggen min så kunne vi blitt bedre kjent slik at vi kunne støttet og oppmuntret hverandre.

 

Hører jeg fra deg?

 

klem fra slankeblogger Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostinspace

Fikk ikke vært på kurs idag heller siden Snuppa mi er syk. Dette var siste gang, heretter skal jeg klare meg på egenhånd. Men med alle dere i ryggen skulle ikke det bli noe problem :-)

 

For 2 uker siden veide jeg 109 hos kurslederen. Min vekt er nok ikke helt nøyaktig, men da jeg veide meg istad viste den hvertfall 108. Og heretter blir det jo denne vekta som jeg skal veie meg på.....

 

Føler fremdeles at jeg sliter med å spise ofte nok. Er ikke like lett å få tatt seg en matbit med ei Tulle som hele tiden skal bæres.

Ellers har jeg nok skeiet litt vel mye ut siden sist.... Var på fest i helga, den ble fuktig for å si det mildt :-) Ca 150000 kalorier drikke.....og dagen derpå ble det både Cola og pizza.... Men, men, det er ikke ofte slikt skjer, og jammen må en unne seg litt innimellom.

 

Håper dere andre har hatt en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...