Gå til innhold

Treningspartner SATS Nesttun


Gjest abelille
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er en sofagris som endelig har begynt å trene igjen. Men er fremdeles glad i å finne unnskyldninger til å droppe treninga. Er det noen som trener på Nesttun som kunne tenke seg å trene samme for å få opp motivasjonen? Må trene rett etter på, og foretrekker timene som går 16.30 og 17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

En i Bergen som søker det samme som meg! Jeg kunne gjerne tenkt meg å bli med å trene! Men jeg har for tiden bunnet meg til et annet senter, kontrakten går ut i mai ca neste år. Men jeg har faktisk lyst til å begynne å trene på sats på Nesttun, fordi jeg bor 5 min unna dette senteret.

 

Kunne du likevel tenkt deg å møtes for litt trim utenfor senterets 4 vegger? Gå tur i skogen er jo kjekt det også... Litt variasjon :(

 

Mvh 'Nathalie'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Si ifra dersom dere finner veien til Aboretet for å trimme. Der er det fantastiske veier og stier som man kan boltre seg på. Er der selv nesten daglig, og det hadde vært gøy å gå sammen med noen.

 

Klem fra Bergensis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

abelille: Jeg har sendt deg mail! :(

 

bergensis: Jeg er ikke så kjent i området her, da jeg nettopp har flyttet hit.. Kan du fortelle hvor dette stedet ligger? Kan være jeg får rotet meg dit hvis det ikke er alt for langt unna :(

 

Mvh 'Nathalie'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Nathalie!

 

Dersom du kjører bil, så er det bare å følge veien mot flyplassen, men før du kommer så langt, så skal du ta av hovedveien når du kommer til skilt som det står Hjellestad på. Og da er det bare å følge den veien, til du kommer til skilt til Aboretet.

 

Dersom du kommer med buss, så må du ta en buss som går fra deg til Birkelandskrysset og videre derifra med linje 525 som går til Milde (og dermed Arboretet).

 

Hadde vært veldig koselig å treffes!

 

Klem Bergensis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...