Gå til innhold

Jeg også trenger noen.......:-)


Gjest Balast

Anbefalte innlegg

Jeg er 30 år, samboer og 2 barn på snart 9 og snart 3 år.

Jeg har alldri vært noe mer enn normalvektig (veid på det meste 67kg), men har nå ligget på ca 60- 61 kg siden jeg fikk minstejenta!

Jeg har vært nede i 58 kg, og da hadde jeg det bra! Mange sa jeg da var for tynn, men nå gjør jeg dette kun for min egen del! Kunne tenke meg å gå et minikurs Grete Roede, men det blir alldri arrangert på mitt hjemsted.

Derfor vil jeg gjerne være med dere andre målbevisste jenter.

Jeg vet ikke om det er realistisk å gå ned 4 kg, da jeg trener en del og muskelmassen øker..... men med veierapport hver onsdag, greier jeg kanskje å få av et par- tre kg iallefall frem til påske:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg henger meg gjerne på med deg! Jeg meldte meg inn på vektklubben i høst - gikk ned litt, men mistet motivasjonen og har gått opp igjen. Skal ikke ned så veldig mye, men når jeg ser jeg er på rett vei tenker jeg at "dette går jo bra" og så spiser jeg mer enn det jeg skal og plutselig sklir det helt ut igjen.

 

Var med på en tråd i høst og ser at de holder koken, men det gir kanskje litt motivasjon å starte med noen andre som starter på nytt nå!

 

Jeg er 32 år, veier ca 58 kg og har lyst til å gå ned til 54. Høres kanskje lite ut, men jeg er ganske spinkelt bygd. Skal gifte meg til sommeren, og ta mål av kjolen rundt påsketider, så da har jeg lyst til å være slik jeg vil være! Og så må jeg innse at det å følge opp er vel så viktig som å komme seg ned! Er du med på det?

 

For meg funker det bra å logge det jeg spiser, men det er litt for lett å la være å logge de dagene jeg spiser mer enn jeg skal. Jeg spiser nok også for mye sukker ift hva jeg skal. Nå vil jeg prøve å følge GR-prinsippene helt! Blant annet drikke nok vann, ha nok grønnsaksenheter og ikke flere kosemerker enn lovlig pr uke! Er du med på det også??? :-)

 

Høres bra ut at du trener en del styrke. Jeg har som mål å trene et par ganger i uka, men synes egentlig det er litt kjedelig. Men flott hvis jeg får motivasjon på det også! Ellers går jeg en del, og ligger på 10-15 trimpoeng pr uke. Men det hjelper dessverre ikke på vekta når jeg spiser mer enn jeg skal..

 

Dette ble rene avhandlingen - men nå vil jeg klare det! Håper vi kan "dra" hverandre og evt. flere!

 

Jeg reiser en del og får ikke alltid veid meg regelmessig, men hva med å satse på veiedag tirsdager?

 

Hedvig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...