Gå til innhold

Det føles ikke som om jeg har slanket meg


Gjest Berteline
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Berteline

Jeg har gått ned 4 kg, men syns det er så surrelaistisk. Jeg har jojo slanket meg i flere år, å da har jeg gått ned 10 kg på 14 dager o.l. Nå har jeg gått ned 4 kg på 7 uker å jeg har kjempeangst. Det kjennes ut som om bare jeg skeier ut et par dager så går jeg opp til det jeg lå på til og begynne med. At jeg ikke får noe ut av det på en måte. Selv når jeg tenker at på de jojokurene var det jeg mistet vann, mens nå er det forhåpentligvis fett så "tror" jeg egentlig ikke på det. Det er en skikkelig rar følelse.....

 

Andre som kjenner det litt slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det slik før. Man vil gjerne gå ned og bli slank og pen så fort som mulig :) Denne gangen har jeg bestemt meg for å ikke gi opp selv om det går sakte. Jeg prøver å "hjernevaske" meg selv til å skjønne at det er lurt å ta det med ro for å unngå jojoeffekten (nok en gang). Har gått bra i et par måneder nå, så jeg tror jeg er på rett vei.

 

Ta det med ro med hvor mange kilo du går ned. Kanskje du heller kan bruke målebåndet? Jeg ser det i alle fall bedre der enn på vekta for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...