Gå til innhold

Da var det på tide


Gjest lite

Anbefalte innlegg

Vel, etter å ha født min datter og kost meg alt for mye i 9 mnd besyemte jeg meg for å gjøre noe med kroppen. Alt gikk strålende helt til jeg var gravid igjen en ca 6 uker etterpå. Nå er lillebror 4 uker og jeg prøver igjen.

Motivasjonen er på topp!

Jeg ønsker å gå ned ca 50 kilo. La bare på meg 5 kg under svangerskapet, og de er borte alt. Veier nå skremmende 112 kilo, og med mine korte 167 cm er jeg ganske rund.

Noen som vet sånn ca hvor mye kalorier det er greit å spise om dagen? Jeg full ammer jo, og vil ikke at dette skal gå utover melka.

Maten går greit, men sliter litt med å komme meg i trening. Kjedelig alene, men ingen i nærheten av der jeg bor vil være med (som jeg vet om da..)

Har hund da, så turer blir det jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit! Og gratulerer så masse med den nyfødte!

 

Regnet litt på tallene dine og jeg tror at du har et energiforbruk på ca 2650kcal pr dag. Du bør derfor legge deg på meny 3 som er 1900 kcal pr dag. Hvis du fullammer så bør du legge deg på meny 4 som er 2200 kcal. Da har jeg lagt til at du har 3 trimpoeng i løpet av en uke og at du har en normal hverdagsaktivitet.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar.

Jeg spiser ca 2000 kal om dagen, og da tror jeg ikke jeg orker mere mat. Jeg fullammer så da blir det vel resultater etterhvert.

Blir alltid litt overasket over hvor mye man kan spise når man bytter til magre produkter.

Gleder meg til å fortsette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...