Gjest CecilieS Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 I dag har jeg ikke gjort annet enn å spise, spise og spise... Føles iallefall sånn! Og dette skal jeg gå ned i vekt av? Hadde lasagne til middag, og spiste en posjon på 350 gram samt 250 gram salat, noe som tilsammen utgjorde rett under 500 kcal. I tillegg til det så har jeg spist frokost (knekkebrød), lunsj (grovbrød x 2), mellommåltid (grovbrød x 1), og tilsammen i dag har jeg inntatt litt over 1000 kcal... Jeg er mett liksom, og kommer til å være det helt til jeg legger meg, og i tillegg skal jeg spise iallefall 300 kcal til? Høres dette riktig ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Spinny Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Jepp, det høres riktig ut! Det er bare å spise! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest CecilieS Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Takk igjen Du er jo nesten mentoren min du jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar