Gå til innhold

Motivasjon mottas med stooor takk!


Anbefalte innlegg

Er litt demotivert for tiden, hvertfall ikveld. . . Jeg er en 22 år gammel jente som har vært overvektig hele mitt liv-har derfor aldri kjent på kroppen hvordan det er å være slank. Nå har jeg da begynt på internettkurs, og jeg jobber nå mot min fjerde rapport og har kun gått ned 1,4kg. Jeg veide 108,5kg da jeg begynte kurset så jeg har mye å ta av-hadde hvertfall håpet minst 5kg ned på dette kurset. Men det syns jeg ser veldig lite mulig ut. . .

Men jeg har ikke fått begynt treninga før denne uken så jeg håper at det spiller inn på neste ukes veiing. Jeg har nemlig så veldig lyst til å komme meg ned i vekt, og jeg har flere motivasjonsfaktorer:

1. Bedre helse

2. Kan kle meg slik jeg vil og etter min personlighet

3. Jeg vil ha barn, og kunne være en opplagt og sporty mamma

 

Er det noen som har noen gode tips jeg kan ta med meg videre i kampen mot kiloene da?

 

Hilsen ei som har utrooooolig lyst på sjokolade - men som har klart å holde seg unna =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du... Kjenner meg nok litt igjenn i noe av det du skriver, men tenk over hvor lang tid du har brukt å få disse kiloene på kroppen. Jeg startet med internettkurs i uke 1, akkurat ferdig med mitt. Det jeg tok av på disse syv ukene hadde jeg brukt tre år på å få på kroppen, og det synes jeg er en fin deling.

 

Og du kommer nok til å merke mer på vekta nå når du begynner å trene, ellers er det viktig at du spiser nok måltid, og ikke for mye eller for lite. De ukene jeg spiste for lite gikk jeg nesten ikke ned i det hele tatt.

 

Du sier ikke noe om cm, kanskje kroppen din jobber seg innover, og da vil kiloene komme etterhvert. Ikke la deg trykke ned, stå på og så vil nok resultatet komme. Du er velkommen innom 2007, uke --- klubben vår, der kan alle skrive om alt mellom himmel og jord. Det gjør i alle fall jeg, og det hjelper meg stort.

 

I alle fall lykke til og hold oss oppdatert så skal vi hjelpe deg så godt vi kan... Sammen er vi sterke.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig sulten hele tiden, men nå går det bedre da jeg har klart å spise mange men små måltider. Jeg sier som så til meg selv når jeg har spist et måltid og selvfølgelig ville spist myyye mer akkurat da.... det er bare et par timer til neste gang jeg kan spise....å sånn kommer jeg meg gjennom dagen....jeg er faktisk blitt kjempeflink...så hjelper det med fryktmåltidene....hjelper i allefall meg å holde blodsukkeret stabilt så jeg slipper å bli kjempesulten til et hvert måltid...

 

Stå på....det går i allefall nedover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...