Gå til innhold

Nedoverklubben uke 9


Gjest rina

Anbefalte innlegg

Ble nok oppover klubben denne uka.

opp 600 gram, men med den helga kan jeg vel ikke vente noe annet.

 

Så dagens vekt er 108

og cm går ned til 114 og det er vel en nedgang på 2 el 4 cm husker ikke akkurat nå. Håper det har gått bra for dere andre,:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du har jo gått ned i cm. kanskje du har hatt ei uke der kg ikke teller mest=)...(hmmm-får ikke inn disse smileya mange av dere er så flinke til å få inn på inlegga jeg......) jeg er minus 1 kg denne uka-2cm rundt midjen som jeg fortsatt leter etter. men kommer ikke i gang med slankinga igjen.....ser etter en utvei langt der fremme , men jeg finner den ikke . lengter etter at rygg,nakke og ledd og muskler vil begynne å fungere igjen. er faktisk noe inn i h...... lei denne forbanna vinteren. eneste trøsta er at jeg må i stallen til hestene og ordne der om dagen når sambon er på jobb. det må gjøres om kroppen vil eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sivma;) Smilyes lager du med kolon og parantes. Kjempe bra at du har gått ned 1 kilo da. Ja, vinteren er laaang, men ser en lysning langt bort i det fjerne. Så bit tenna sammen i ett par mnd til, så blir det så mye lettere. Lykke til videre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen alle sammen.etter 10 dager på hyttetur gikk det akurat som ventet,opp 1 kg.tar ikke det så tungt da jeg tok meg fri fra alt som hadde med telling av kalorier å gjøre disse dagene.men jeg har ikke blåst i alt,har brukt hodet.håper kiloen forsvinner i løpet av uka.llykke til videre alle sammen.holsen nanne71.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mimmi80

Hei!

 

Er lite å rapportere fra denne kanten gitt.. Var ikke på kurs på mandagen, hadde rett og slett ikke anledning til å ta turen. Så har verken veid meg eller målt meg denne uken. Men har vært ganske flink til å trene da, så håper på nedgang på siste kurskveld til mandag!

 

Er skikkelig klar for helg nå, skal bli godt.. Og må jo si jeg er sinnsykt lei av snø... (holder til i Kristiansand)...

 

Ha en super helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...