Gå til innhold

17. mai er målet!!! 6 -7 kg ned...Noen som blir med???


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

... sikkert fordi det er så nederlag å si det... men en oppgang på 400 gram hos meg... Sånn da var det sagt... og spist... hehe (smiler tappert nå altså... for jeg har egentlig lyst til å grine... :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 798
  • Created
  • Siste svar
Gjest lottis75

jeg synes du er fantastisk som henger med selv i en veldig stresset hverdag:)

 

Nå ble jeg litt stresset her Tørketrommelen vår gikk i stykker..Det er en helt ny miele som jeg uheldigvis hadde puttet en bh med spile inn i...De sitter nå fast der inne...DRITT!!!!!!!

Nå kom mannen...Krysser fingrene for at han fikser det....

 

Sov godt!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er helt unnværlige for meg alle sammen...og jeg takker for all støtten... er vel værre med den støtten jeg kan gi...hehe... neida.. jeg ser at selve støtten er i denne tråden hvor vi har en sterk tilknytning til hverandre.. og at ønsket om å ikke være noe dårligere enn resten av gjengen i tråden, er det som styrer vår innsats og lojalitet... samt mitt ønske om at dere alle skal klare det, er også avgjørende.. blir jo glad i dere vettu :)

 

Jeg har tenkt litt på det møtet vi snakket om... og hva med å prøve å møtes i August en gang?? vi kan jo tenke litt på det alle sammen... Hadde vært kjempe gøy. Jeg kan ordne en leilighet til oss i Lillestrøm... Gratis... så har vi overnatting.. en skikkelig jentetur.. he he....

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle spreke jenter.. :))

 

Til frokost spiser jeg 1 wasa sport knekkebrød m/magert pålegg og 10 hasselnøtter. Får ikke ned mer enn 1 kn.brød så tidlig på morran..

Til lunsj spiser jeg 3 knekkebrød m/magert pålegg, 1stk 0,1% yoghurt og 1 frukt.

Prøvde meg på Finncrisp, men smakte pyton syns jeg da..

 

Har nå snart drukket 1 ltr. vann idag.. :)

 

Bra at du får vært innom her innimellom Isabel, OG du fikk trent igår; sprekt!!

Utrolig hvor viktig det er å ha denne linken å støtte seg til. Så selvom det gikk litt dritt i forrige uke så får du jo bare bite tenna sammen.. Er jo derfor vi er innpå her. Ikke bare for å fortelle hvor fantastisk flinke vi er.. (for ingen av oss er jo det) Hele min påske gikk jo i vasken, og når den var over var det jo som å begynne på nytt, hadde gått opp ALT + 300gram....

 

Men er bare så lei av å føle meg for tjukk.. blæh.. Legger seg rundt magen, og går konstant å holder inn magen.. Slitsomt...

 

Shit, håper tørketrommelen lar seg fixe.. Er jo kriiise når man klarer å ødelegge sånn da.. Jeg har også gjort den bommerten i vaskemaskiner..

Jeg holdt nesten på å "sette fyr" på huset igår, hadde lagt en tom dorull oppå den lille ovnene på gjestetoalettet. Og den stod så klart på.. Lå der i flere timer. Så når min kjære samboer oppdaget den ble han litt vred kan du si.. hehe...

 

Nei, må jobbe litt her.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt morgen da, har vært oppe en del timer allerede.... Hoppet over vekten i dag har fått besøk av tante rød og da har jeg så utrolig mye vann i kroppen... Så jeg kommer med vekt på mandag... det blir spennende...har printa ut et bilde av meg selv der jeg var 10 kg lettere håper at det kan gi meg den motivasjonen jeg trenger. Har i dag spist 2 grove knekkeprød med kylling skinke og 1 eple. Ikke lenge før jeg må ha meg lunsj... målet for uken er og klare og telle kcal hver dag!! tror det er den eneste måten jeg kan klare og gå ned noen kg. målet er endret til 83 kg til 17 mai klarer jeg det skal jeg bli super glad!!! så får jeg lage meg et nytt mål etter det!!! må jo se om jeg fortsatt kommer inn i bunaden... og ikke minstt bunad skjorten!!!

 

Stå på slank30 ikke gi opp dette skal vi klare!!!!!

 

dere får ha en super dag! etter en lang arbeidshelg har jeg fir i dag og det er deilig, har sendt ungene i barnehagen og skal slå meg løs på husarbeidet før jeg skal ut en tur og gå i regnet!! Deilig! Må se om jeg kan få 10 trimpoeng denne uken!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for oppmuntrende ord Merwell!!jeg må innrømme at jeg ikke sykler eller går til praksis hver dag,regner det kattunger eller blåser det veldig tar jeg bilen og legger heller inn en tur i gymsalen og spiller kanon ball m ungene- da blir jeg gammle kjerringa sliten!vvel vel pliktene kalller,ha en flott dag i øsene regnvær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veslemor

Fy søren, så flinke dere er! Merwell, jeg er helt sikker på at du helt fint greier å nå målet ditt innen 17.mai! Tror ikke det kommer til å gå såå fort med meg, så jeg holder en liten knapp på StHans..:) Klemmer fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Ojjj.. her har det vært liv siden jeg la meg igår kveld, hehe Så bra!

 

Isabel, trist med vektøkning, men syns det er helt utrolig at du følger med og står på videre. Du har det tøft for tida, men det blir bedre:) Dette skal gå rette veien, og jeg beundrer virkelig at du fikk trent igår, du er jammen meg sprek!!

Lykke til med bursdagsfeiring, det er moro:) Koslig å stelle og stulle, men kanskje mest pes når du har så mye annet... Prøv å kos deg:p

 

lottis, håper virkelig trommelen lar seg reparere, man kan jo ikke klare seg uten! Og ergelig når den var ny da... Krysser fingrene jeg

 

Syns jeg hører mannen din, slank, da han fant dorullen forresten hehe... kan ihvertfall høre min... Må le, det er jo litt artig å høre på, når det gikk bra!

 

Kreps, skjønner godt at du ikke går i det verste været, men jeg syns virkelig at du er flink:)

 

Veslemor, st.hans er jo et bra mål det, da er det jo resten av sommeren igjen, hehe Og man må ha oppnåelige mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for oppmuntringen.!spilt kanonball m ungene i ca 30 min og hatt litt annen gym ved siden av.blir litt trim av det også.skal på klesparty i kveld og skal snart spise litt før jeg går så jeg ikke faller for fristelsen og spiser mye kake. takk til dere som motiverer meg!ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg spist det jeg skal i dag.... har en appelsin og kose meg med når ungene er i seng. Det ble 1495 kcal og over 3 liter med væske!! Så jeg må si meg fornøyd!!

 

Har dere gode (sunne) middagstips?? Synest det er vanskelig og finne på hva hele familien skal ha til middag..

 

Håper dere får en super uke!! Det skal jeg ha... Motivasjonen datt i haudet på meg i går.... Skal prøve holde mer følge med dere, for dere er supermotiverende.

 

jeg bruker ofte unskyldningen at jeg jobber skift og det gjør mannen min også.. så jeg har ikke så god tid til å trene... men jeg ser jo at dere har tusen baller i luften ... og klarer det mest utrolige om en vil. Så hvem er med på utfordringen 30 situps og 20 armhevinger!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Koslig med party kreps, hold deg unna kaken og drikk masse vann, hehe... Kanskje de har frukt og da er det bare å spise det du syns du tør, hehe

Du har jo fått trimma idag du, og vært sammen med ungene samtidig, det er bra!

 

Tyr, Potetmiddager med masse grønnsaker er kalorifattige og du blir mett. Varier med fisk, kylling, og magert kjøtt:)

Mine kalorier idag blir rundt 1600 + 2 liter vann:)

Så bra at du fikk motivasjon igår, dette her skal gå såå fint:D

 

Jeg er med på armhevinger og situps, har holdt på en stund, og det hjelper:)

 

Klemmer fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Da er det blitt kveld og jeg har funnet sofaen. Har trent i dag først kondisjonstrening så styrke på bosu ball(Halv ball som man står oppå og man driver balanse og styrketrening) Det ble 600 kcal brent vekk:)

Jeg har spist ferdig og det ble 1348 kcal og 3 liter vann. Drikker enda,men 3 liter blir det iallefall.

Min kjære søte mann fikset trommelen og den har gått i hele ettermiddag...

 

Så flott at flere har hengt seg på og føler seg super motivert.

Jeg har så lyst til å bli ferdig for så stablisere meg:) Det blir nok den hardeste kampen.

Har ikke helt troa på at jeg har gått ned noe denne uka,men det får jeg ikke vite før på torsdag.Da er det nest siste kurskveld,men det slutter ikke der..begynner allerede uka etterpå på et nytt Aktiv kurs..8 nye uker og tallet 72 skal blinke mot meg:)

 

Skal kose meg litt å se på tv nå....Ha en fin kveld alle sammen:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå en kort tur innom for å si hei... akkurat kommet hjem fra jobb... møkk sliten... .. men jeg trives med det jeg holder på med, og det holder meg gående..

 

Natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... isabel.. At du trives med det du gjør, viser jo at du har valgt rett vei her i livet. Selvom det virker litt uoverkommelig til tider.. :) Ser frem i mot at vi kommer til å holde på her i en god lang evighet sammen.. hehe.. :)

 

Idag ender jeg på 1370 kcal, 3 ltr. vann og drikker enda... Begynner å bli enklere å komme seg opp om morran, er jo så tissatrengt at jeg bare MÅ opp.. hehe.. Sliter nesten litt med å få i meg nok kcal, så for å komme opp i dagens 1370 skal jeg spise 30 gr bixit fullkornsbar med blåbær og 10 hasselnøtter...

 

Her har vi hatt potet, fiskekaker, kokte ferske gulerøtter og blomkål til middag. Smakte fortreffelig..

 

Nå kommer kjærsten hjem, vi skal se på csi..

 

Lover å ta situps og armhevninger.

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Dere er så utrolig flinke alle sammen at jeg blir helt imponert!

Så bra at du fikk ordna trommelen lottis, det er jo helt krise når noe sånt ikke går. Godt du slapp å måtte ut å kjøpe ny...

Isabel, du er bare helt fantastisk, og det er klart du er sliten.... men belønningen kommer:)

Slank, jeg er som deg, holder på å tisse i senga nesten om morran så da er det full fart på do, hehe... hvis man er så heldig å ha fått sove hele natta uten do-beslk da, hihi...

 

Ha en flott dag alle sammen, jeg skal ha utedag med klassen idag, og vi skal på tur:)

Etter det er det møte med barnevernet, statens barnevern og meg, og jeg håper det blir positivt!!

Så er det fotballkamp for 14 åringen ikveld, så det er nok å gjøre:p

 

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Ja vi er flinke,veldig flinke allesammen!! Alle vil og alle gamle travere henger med.

I dag har jeg gått på vekta her hjemme og den viste 900 g opp,men jeg får se i morgen....alt kan skje det har jeg jo sett før.

Jeg skal ut å jogge med barnevogn i øsene regnvær...jeg synes det er deilig jeg:)

 

Nå er frokosten inntatt og det ble cottage cheese,0% yoghurt og banan...Litt forandring skader ikke og det ble 234 kcal.

 

Ellers er det 3 uker og 1 dag til 17 mai og jeg har 2 kilo igjen....Det betyr hard jobbing..størstejenta fikk seg en kjempefin barnefest drakt.Fra torinndesign...Kjempefin med Brokadeliv. Hun har en som Farmor har strikket som hun har vokst ut av og en Sunnmørsbunad hun kan bruke om noen år.

Minstejenta skal vi finne fin matroskjole tror jeg.

Hun på snart fire skal være duskeholder i korpset her i grenda....hun gleder seg veldig.

 

Middag i dag blir melonsalat.....nam..nam..nam

 

Isabel ikke dum ide med jentetur,men Vi er borte de 3 første ukene i august og siste uka skal jeg på kurs...skal faktisk bli treningsinstruktør:)Dette er også grunnen til all trening og vektreduksjon.) Men annen gang hadde det vært veldig koselig å møtes:)Bra forslag!!!Klem

 

Ha en deilig dag:)

 

KLem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... at du skal bli treningsinstruktør?! I hva da da? :)

 

Her har vi snekkere på jobben idag, og det bankes og sages og bråkes verre enn verst.. Syns allerede jeg kjenner en hodepine komme snikende... blæh...

De holder selvf på ca 2,5 mtr. utenfor mitt kontor.... MIN flaks!!! heheh..

 

Er som du sier Lottis, at litt forandring ikke skader. Jeg er utrolig dårlig til det når jeg er på slanker'n, og spiser veldig mye av det samme... Cottage cheese og kesam sliter jeg litt med, så det utgår for min del.. hehe.. (ikke sær assa)... :))

Så når jeg da er "ferdigslanket" frister alt annet enn det jeg har spist i noen uker/måneder, og da ramler jeg på sprekk etter sprekk.. :) Litt dumt det der.. Skal prøve å variere litt mer.. (jeg sa PRØVE...)... kniiis...

 

Jeg snek meg på vekta idag jeg også (vet jeg har lovt å la vær men...)... Stillstand siden mandag.... Whyyyyyyyyyyyyyyyyyy??? Blir så frustrert... For vet jo at jeg ofte går ned i ukedagene, og så virker det som det står stille i helgen selvom jeg ikke skeier ut veldig, men heller sliter med å spise ofte nok...

Men herregud, er ikke mer enn 2 dager siden mandag.. Jeg depper ikke av den grunn.. :)

 

Håper alle får en fin dag.

Her regner det og er grått og trist. Men finvær skal visst være i sikte...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Kondisjonstrening og stavgang...Det skal bli veldig gøy:) Godt å være i gang igjen!! Jeg er så gira på dette at jeg sikkert kunne ha trent to ganger om dagen men må begrense meg der..... Gikk inn å satt den nye vekta og kcal innholdet og fant ut at mitt nye dagsbehov er 2430kcal. Tar jeg 1000 kcal vekk derfra får jeg ca 1400kcal. Ville dere da har gått ned til dette? Spiser nå ca 1600 kcal?

 

Håper sånn på finvær i helgen. Skal gå stavgang med en venninne i skogen lørdag formiddag. Delig å få kommet seg i gang litt tidlig slik at man kan nyte resten av dagen sammen med gulljentene mine og gullpappa som hun på snart fire sier:Kan ikke glemme pappa mamma,han er gullet ditt han også...GULLPAPPA:)

 

Jeg er så spent på om jeg klarer å se 75 til 17 mai.Da tror jeg at jeg skal feire med en kronesis:)Spennende dette her:)

Har du prøvd å blande Cottage cheese med yoghurt? Det er veldig sunt med Cottage cheese...masse proteiner.

 

Har dere handlet klær på nettet jeg har så lyst til å kjøpe litt nye anderledes klær til sommeren. Buksene mine begynner å for store og da er det gøy å kjøpe nye.

Litt gøy å handle på nettet også. får ting som ikke alle har.

 

Det er så nydelig ute nå grønt og fint.løvet spretter og det lukter helt fanastisk!!

gleder meg til vi skal ut etterpå.

Slitsomt med bråk rundt seg Slank30.Man blir helt tussete av å høre på sånt.

Gå deg en tur i lunsjen...

 

Snart lunsj!!!

 

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har de fleste vært innom og skreve!! (koselig) Så spennede lottis klærne blir store, det er noe et av de beste bevisene på at det du gjør er bra!!!! har ikke handlet på nette før selv, men hadde tenkt og kjøpe litt til ungene på H&M har bare ikke kommet så langt.

 

Stå på slank det er bare onsdag!! jeg har lovd meg selv og ikke gå på vekten før mandag... tror at motivasjonen kan dabbe av da!! Må si jeg er super motivert!!!

 

nei må ha meg en dusj, etter min lille fjelltur i dag, skal jobbe i kveld og da er det så deilig og få bruke noen kcal før jobb.. Stå på damer!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veslemor

Dagens veiing viste 0,3 kg opp...:s Men men, har trent så mye i det siste, at jeg sånn cirka har greid å overbevise meg selv om at det er muskler..:)

To selskaper i helgen, så jeg skled vel litt ut, men nå skal jeg skjerpe meg denne uka, uansett, selskaper eller ikke;) Stå på alle sammen!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Ikke denne snik veiinga jenter!! Vi holder oss til 1 fast dag i uka, så skjerpings, hehe... Tror man mister fort både motivasjon og viljen hvis man veier seg for ofte og ikke resultatet er som man vil

 

Jeg har handla masse! på qxl, og gjør det enda! Er kjempefornøyd:D

 

Kommer innom igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Jeg kjente hvordan brant innvendig i dag...ble rett og slett dritsur....tror mannen må ta den med seg igjen...

 

Middag inntatt og jogging unnagjort...deilig:)

 

KOmmer tilbake senere:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktiviteten her inne er stor... og det gleder meg :) Jeg lover å komme sterkere tilbake jeg også... bare disse stress- ukene er over... he he

 

Det er ikke så lurt å snikveie seg hele tiden....for vekta er ganske så "ustabil" fra dag til dag... alt etter hvor mye salt man spiser... hvor mye kaffe man drikker ..mensen...osv... Men, jeg er da ikke dårligere enn at jeg er ærlig og sier at jeg gjør det ofte selv... men jeg kvier meg også de dagene jeg tror jeg vet det ikke er i min favør... he he :)

 

I dag er min førstefødte 6 år... og vi har kosa oss... han var såå stolt i dag.... og mamma og pappa var enda stoltere :) he he... Han må da bare være den fineste gutten i verden!!! (sier vi alle om våre egne) he he..

 

Jeg har ikke trent i dag... men jeg prøver å tenke kosthold.. så håper det holder mål....

 

Jeg er sååå glad i dere... og at jeg har dere her inne...... for den "kraften" som ligger i denne tråden betyr alt for meg i denne stressa tiden... :)

 

Lottis... vi kan ta treffet vårt ved en senere anledning... så klart...

 

Klemmer..... og STÅ PÅ ALLE SAMMEN.... Vi er gode!!! vi er flinke!! vi klarer det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Jeg sitter godt plassert i sofaen og koser meg...Litt ør i kroppen etter trening på 3 dager på rad. I morgen skal jeg på stav og det er så gøy.Jeg har fått meg pulsklokke i dag og det skal bli så gøy å prøve...sitter her nå med hvilepuøs på 58 .....har ikke snøring hva det er......må nok lese mer. Gleder meg sånn til å ha på meg denne i morgen når jeg skal trene.....

 

Dagens tall er 1578 og 3 liter vann:)

 

HÅPER ALLE HAR HATT EN FIN DAG:)

 

kLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...