Gå til innhold

17. mai er målet!!! 6 -7 kg ned...Noen som blir med???


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Gjest Isabel

... da er det akkurat 15 dager igjen til 17. mai... he he. Når det er sagt, så håper og ønsker jeg at vi alle holder kontakten også etter denne datoen. Jeg skal i hvertfall fortsette... for mine kg sitter fortsatt på.. så jeg TRENGER dere!! he he. Jeg har som nytt mål å ta av de samme kiloene som jeg har prøvd å overvinne denne "økta" til st. hans... Noen som blir med meg videre??

 

Klemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 798
  • Created
  • Siste svar
Gjest slank30

Du kan regne med meg.. Jeg kommer til å være innpå her til jeg blir kasta ut.. heheh.. :))

 

Er lov å frese av seg litt Isabell. Hvis vi bare skal skrive at vi har det så fint og flott blir jo ikke dette EKTE!!! :)) Og det er fint med deg, du skriver det som det er.. :))

 

Nå trenger magen no mat snart.. Har virkelig begynt å få inn superrutine på matintervaller. Eneste er at jeg sliter litt på fridager, med å få i meg mat ofte nok.

Hvordan går det med dine 2-timersintervaller da Lottis?

 

Klem fra meg.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veslemor

Jeg er j nesten nettopp kommet, og er langt i fra i mål fortsatt, så jeg henger med:D Dessuten, så vet jeg at når jeg først når målet mitt, trenger jeg motivasjon til å holde meg der..:) Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Ja, her har dere skrevet mye! Takk for at du er stolt av meg isabel, hehe...det hjelper det:)

Og, du... du gjør en fantastisk jobb, bare ta den tida du trenger, det viktigste er at vekta ikke går opp, så tar du den tida du trenger! Og, det er lov å være frustrert her inne, og få det ut. Det er jo det som er så fint med enne gjengen her, vi er her og stiller opp for hverandre!

 

Så flink du var igår da slank, dere har jammen stått på og fått gjort masse hjemme. Det er deilig å få gjort det, og nå setter jo sommeren inn for fullt, og da er det deilig å ha alt iorden:) Hvordan går det med båt-tittingen da? Herlig med båt, vår står i hagen enda....

 

lottis, er enig med mannen din jeg som tok vekta. ikke tenk på vekta, og vei deg den ene dagen i uka så blir du kanskje mere positivt overraska? Vekta varierer jo fra dag til dag og da er det så lett å bli skuffa...:)

 

Håper jeg også får være med på tråden videre etter 17 mai....

 

Klemzer fra meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Har tenkt litt på det hvis jeg kommer meg i mål før dere, men er veldig glad for å få være med videre. Trenger støtte for å også holde meg der jeg skal være, og jeg kan jo være mentor jeg, hehe...

Men, tror vi er like viktige for hverandre alle sammen her inne, uansett hvem som kommer først ned til målet. Vi er jo her av samme grunn..

 

Nå har jeg allerede spist middag, restene fra igår, så ikveld blir jeg nok sulten. Har kjøpt deilig vannmelon idag også, men nå fikk jeg uten stener, og det er jo enda bedre:p

Har en hel ananas stående på benken også..... :)

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kreps69

vært ute og gått 1 t mens ungene trener håndball.sliten,tørst og sulten-har spist ca 1400 i dag.må nok ha en lett youghurt......

jeg vil være m og rapportere inn,jeg har bare som mål og gå inn i str 38-har ikke satt noe tid.syns vi er flinke jeg,vi holder hver andre oppe når det blir tungt.supert!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Så flink du har vært da kreps! Jeg tok med 2 elever idag jeg, og gikk en runde som tok 1 time, deilig:)

Unn deg en youghurt du, og kos deg:p

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isabel

Ja, dere er flinke!! og vi er med hverandre i oppturer og nedturer.. er det som er så herlig :)

 

Det tragiske er at det kun er jeg som har disse nedturene...og det er litt kjipt... i hvertfall føles det som om det kun er jeg som misslykkes... hele tiden... og på tross av at jeg kan mer om kosthold (underviser i mat og helse) og GR- opplegget enn de fleste (har noen kurs bak meg) så "feiler" jeg hele tiden... Blir sååå irritert på meg selv, for jeg kan jo!!!! Hva skjer??... huff....

 

I mårra skal jeg i intervju... og det blir spennende...(sånn for å snakke om noe annet.. he he)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

... på intervju Isabel... :) Og vil bare minne deg på at jeg i påsken gikk opp de 2 kg. jeg hadde klart å skrape av meg + 200 gram.. Føltes som en sabla nedtur det også. Og selvom det går bedre nå, har jeg da hatt mange motbakker før jeg kom skikkelig igang her. Og mye av at det går litt lettere nå er denne tråden her. Har vært registrert her leeenge, men var så lett å droppe ut da jeg ikke hadde noen å støtte meg til..

 

Båt ja Merwell; vi vurderer det iallefall. Men da har jeg satt et lite ultimatum om at motorsykkelen skal selges.. Har problemer nok med å få brukt den som det er, så vi får se.. :) Og så klabert du må være med her videre. ..

 

1times tur i skogen med 4 venninner er unnagjort, pluss en shoppingrunde før det.. :) Så har da fått rørt litt på kroppen idag.. Hjemme alene i kveld/natt også, så da er det data'n for alle penga.. Har dere oppdaget facebook.com? Skikkelig moro.. :o

 

God kveld.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Litt av en dag...Lunsjen ble utrolig koselig og lang....Jeg som skulle hjem og gjøre stand til Svigers kommer i morgen. Så ble var det dugnad her i grenda. Så gikk jeg og minstejenta inn og jeg har nå vasket huset fra topp til tå....Rommene til jentene står igjen og badet opp ellers har jeg vasket alt. I morgen skal jeg bake brød og rundstykker så kan de bare komme:)

 

Har ikke fått lest alt dere har skrevet, og tror jeg skal kose meg med det i morgen før gjestene kommer....er så sliten nå....men veldig fornøyd med dagen.

 

Håper dere alle har hatt en fin fin dag:)

 

Og en ting har jeg fått med meg...LYKKE TIL I MORGEN ISABELVENNEN!!!

 

KLem

 

Dagens tall 1598 kcal og 2,5 liter vann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isabel

....merker jeg gruer meg litt... hehe.. men jeg får bare være meg selv... og håpe det går bra :)

 

Tusen takk for at dere alle er akkurat dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

med intervjuet idag isabel!! Bare vær deg selv du, det er det beste!! Dette kommer til å gå sååå bra!

Og det er klart at det er ikke fordi du kan så mye om mat og helse at du sliter litt nå, neida, det er alt annet du gjør i tillegg til å gå ned i vekt. Du kjører et rått løp for tida, og kroppen vil passe på deg, og derfor holder den nok på det den kan...

 

slank, jeg har fått facebook sendt på mail av ei venninne, og logget meg på. Men, har kanskje ikke helt skjønt det, men er inne og ser litt av og til. kjenner jo ikke stort fler der inne enn henne da, og så ser jeg jo hennes venner også:)

Vi har også mc, og den blir også lite brukt, men den vil jeg ikke selge, hehe... For eb herlig følelse å bare suse avgårde, kjenne lukter og nyte det å være fri....

Ifjor var vi en helgetur til Smøgen i Sverige...herlig:D

 

For en hektisk dag du har hatt da lottis, men deilig å få gjort unna endel også..

Kos deg med besøket idag, og baksten:p

 

Jeg skal ikke på jobb idag, men på sykehuset med minstemann, kontroll på barneklinikken. Skal innom 2 leger så da har nok den formiddagen gått. jaja, vi får kose oss litt etterpå:)

 

Ha en fin dag alle sammen!!

 

dagens tall fra igår ble på 1100 kalorier og 2,2 liter vann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Nå var vi langt nede på lista, og det er ikke bra, hehe

 

Endelig hjemme fra en laang dag på sykehuset, og nå skal jeg spise og sette meg litt ut før jeg begynner litt på husarbeid...

 

Nyt dagen dere også da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veslemor

Hadde gått ned 0,4 kg, ikke så overfornøyd med det, men er jo i hvertfall et steg i den riktige retningen...om ikke et veldig lite et..:)

Men etter å ha målt at jeg ar tatt av ca 2 cm rundt midjen, e jeg enda mer overbevist om at jeg får mer muskler...:)

Holder meg på ca 1600 kcal hver dag, så det får holde:p Jaja, tenkte jeg bare skulle rapportere litt her, er ikke såå flink til det..ha en god dag alle sammen, nyt det supre været!

Klem:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Jeg syns 400 gram ned er bra, og i riktig retning:) Da betyr det at det du gjør er riktig, og som du antyder, muskler veier mer enn fett:)

 

Nå skal jeg snart spise middag, poteter, grønnsaker og seibiff som jeg putter i stekeovnen for å ikke bruke fett til steking.

 

Ikveld skal jeg til en arbeidskollega og spise pizza. Vi blir 3 stk, de som er i min klasse... Da skal vi få skravla og kost oss, og i tillegg er hun opptatt av det som er sunt, så pizzaen blir mager, og sikkert noe deilig frukt til dessert:p

 

Klemzer fra ei som driver og vasker huset

a045.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kreps69

isabel,håper interjuet ditt gikk bra i dag.siden du underviser i mat m.m er du ernæringsfysiolog?

 

merwel,nå skulle jeg gjerne hatt litt av din energi,skulle ha vaska jeg også men ungene skal på trening.

 

ble lettvint middag i dag,pannekaker der jeg er i praksis.syklet 5 km i motvind og er sliten inn til margen.tror jeg har spist 900 kcal i dag........drukket dersto mer.ta en youghurt snart og et knekkebrød i kveld.

 

jeg veide meg til morgen i dag,da viste vekta 61.6!!!!!på mandag 62,3

jeg kan ikke ha gått ned 700gr på noen dager?????!!!!!!jeg får veie meg i morgen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

kreps, vet hvordan det er, med huset fullt av unger og 3 av dem på fotball + speider, går hver eneste dag stort sett, men idag er det ingenting:)

Vekta varierer veldig fra dag til dag så det viktigste er å veie kun en dag pr uke, da får du det riktige tallet:p

 

Isabel, jeg er også spent på hvordan det har gått med deg idag, håper du kommer innom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isabel

... i konfliktløsning, motivering, samarbeid og differensiering.. med mer... puh..

 

Jeg var helt svett da jeg kom ut... satt i tre kvarter under lupen,.... he he.. Men, jeg har svart etter beste evne, og vært ærlig... så får vi se hvordan det går... huffameg...he he

 

Jeg har i dag vært veldig flink med mat og vann... så tror jeg nå er på vei inn i opplegget igjen.. jeg bestemte meg liksom for alvor i går (også... he he).. hehe...

 

kommer innom i kveld igjen... Hei så lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kreps69

det er riktig vekt men jeg syns det er snodig og gå ned 700gr fra mandag.

jeg veide meg i dag siden jeg så at det ble foreslått veie dag på torsdag istedet for mandag.?!

 

isabel.håper du får jobben!

 

merwell,ja det er et pes enkelte dager-da skulle jeg hatt en bøtte med energi!vel nå det ferdig og leiligheten stinker svett treningstøy!!æææhhhsssjj.

dagens tall ble 1233 og nesten 2 l vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Det går helt sikkert bra isabel!! Håper også du får jobben!

Og, flott at du bestemte deg (igjen) igår, da er du med igjen:) Dette skal gå bra det... men må ha ork og motivasjonen på plass

 

Jeg holder meg til veiedag mandager jeg... det er det som er lagt inn på min side, og hvis jeg ikke legger inn på mandag så går vektpila ned på null (gjorde det i påska siden det ble tirsdag)

 

Svett treningstøy lukter ikke godt, men det er godt vi har vaskemaskin, hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...