Gå til innhold

noen som har gått på et hold vekten kurs?


Gjest party

Anbefalte innlegg

Jeg er i gang med hold vekten kurs nå.

Har vært på 2 kurskvelder.

Vet ikke om man lærer så mye, men for min egen del hjelper det å vite at jeg må stå til ansvar for noen 1 gang i måneden, og at jo lengre kroppen greier å holde en stabil vekt, jo større er sannsynligheten for at vekttapet blir varig.

 

Det viktigste er vel å tørre å spise mer, ikke bli værende på menyen man var på da man slanket seg. Samt få et mer avslappet forhold til vekta. Nå er det snart 14 dager siden sist kurskveld, og jeg har ikke vært en eneste gang på vekta. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er så redd for at jeg skal spise mer og mer ettersom magesekken utvider seg....

spiser du sjokolade, chips osv i helgene?

passer du på hva du har til middag i ukedagene eller spiser du det du har lyst på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeier nok litt mer ut når det er helg, men prøver å ligge på et jevnt inntak.

Spiser egentlig det jeg har lyst på til middag, men passer på å ikke sprenge kaloribudsjettet.

Har ikke spist meg helt opp enda, men føler meg stort sett mett og god.

 

Fører heller ikke opp lengre hva jeg spiser, for jeg har det i bakhodet hele tiden hvor mye og hva jeg spiser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må regne ut hva forbruket ditt er, med trimpoeng. Tror det er en formel inne på disse sidene om du søker litt.

Jeg ligger på rundt 2100 kcal om dagen ut fra min høyde/vekt/alder og trimpoeng per uke. Så er målet å spise seg opp til å ligge på rundt 2100 kcal. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...