Gå til innhold

Heisann..


Gjest tab

Anbefalte innlegg

Jeg er nok en av de som må ned over 40 kg... Og det føles som jeg aldri kommer til å klare det. Har ei jente på 1mnd og en gutt på 26mnd (litt over to år). Jeg har alltid vært kraftig, men plutselig kom kiloene en etter en og tok meg, og jeg tror ikke jeg innså det før vekta viste 112.. Da ble jeg selvfølgelig gravid med nr 1, og da klarte jeg å gå ned til 110 og så begynte jeg å gå oppover jo lenger jeg var i graviditeten. Tilslutt viste vekta 124. Jeg klarte å gå ned men kiloene kom like fort som de gikk ned.. Ble gravid med nr 2 og da viste vekta 122. Gikk opp 8kg, til 130 og nå har jeg utrolig nok klart å gå ned til 121,7 (veide meg igår). Men allikevel har jeg et hardt løp foran meg. Problemet er at jeg er ikke motivert nok. Og spesielt ikke nå som snøen har nesten nedgravd oss her... Sugebehovet er stor nok som den er, og slapp er jeg også! Selv om de siste dagene har gått på å måkt snø.. Hvor er motivasjonen min?? Jeg har ikke lyst til å være sånn som jeg er lenger.. Seinest igår måtte jeg finne et bilde til sønnen min, og fant ingen. Jeg vil kunne være iallfall litt fornøyd med meg selv og ikke minst klare å løpe etter mine unger.. Ikke at de har en mamma som blir andpustet så fort hun løper to tre meter...

 

Håper virkelig på å finne en inspirasjon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostinspace
Jeg er nok en av de som må ned over 40 kg... Og det føles som jeg aldri kommer til å klare det. Problemet er at jeg er ikke motivert nok. Og spesielt ikke nå som snøen har nesten nedgravd oss her... Sugebehovet er stor nok som den er' date=' og slapp er jeg også! Selv om de siste dagene har gått på å måkt snø.. Hvor er motivasjonen min?? Jeg har ikke lyst til å være sånn som jeg er lenger.. Seinest igår måtte jeg finne et bilde til sønnen min, og fant ingen. Jeg vil kunne være iallfall litt fornøyd med meg selv og ikke minst klare å løpe etter mine unger.. Ikke at de har en mamma som blir andpustet så fort hun løper to tre meter...

 

Håper virkelig på å finne en inspirasjon....[/quote']

 

Først og fremst, gratulerer med den lille! Du har fått dine to like tett som mine eldste, så jeg kjenner meg godt igjen i hvordan du har det... Masse kos, men veldig hektisk, ikke sant?

 

Motivasjon er ikke lett å finne, man må nesten bare bestemme seg. Vekta mi stoppet på 112, da jeg begynte for litt over 1 mnd siden. Jeg var sliten og slapp og orket ikke gjøre mer enn nødvendig. Etter bare noen dager begynnte overskuddet å komme og humøret bedret seg. Alt jeg gjorde var å legge om kostholdet til å spise regelmessig og sunt og begynne å trene 1-2 ganger i uka.

Nå har jeg masse energi og orker å være der for barna mine.

 

Cola og sjokolade var mine store laster, men det har nesten ikke vært noe savn i det hele tatt. Så lenge jeg er flink til å spise jevnt i løpet av dagen får jeg ikke det suget på kveldene.

Og så finner jeg masse motivasjon og inspirasjon på sidene her :-)

 

Ønsker deg masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en av di som må ned over 40 kg...jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver. Jeg har alltid vært "rund i kantene",men det ble mange ekstra kg under det første svangersakapet,nærmere bestemt 35 kg. Jeg begynte for 1,5 uker siden og har allerede gått ned 5 kg. Jeg har gjort det til vane å legge trening inn i hverdagen i tillegg til annen trening. Går feks. av bussen 2 holdeplasser før,går fra toget til jobben.Dette alene gjør at jeg får 1,5 trimpoeng ekstra hver dag.Min store last er at jeg blir utålmodig hvis jeg ikke ser resultater fort..... derfor har jeg mislyktes flere ganger.Men denne gangen skal jeg klare det,jeg vil kunne gå i badedrakt på stranda uten å føle meg utilpass eller alltid ha en stor oppblåsbar badeleke å gjemme meg bak!!!! Disse sidene er rene terapien for meg,får ut mye frustrasjon. STÅ PÅ!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janne1

Hadde mine to elste såpass tett,og vet du har det travelt,men...de vokser fort,og plutselig er de tenåringer..,har en liten attpåklatt på 2 år nå,som er høyt og lavt.Travelt det og,fordi man er eldre...muligens :-)

Vi har en del å gå ned vi storinger,men vi skal klare det.Tror det er lurt å sette seg delmål.Mitt er 125,..er 132 nå.

Men pytt,..

Skal ikke være så bråkjekk,fordi jeg har tøffe dager jeg som andre,når man føler seg som en elefant,og klærne som passet da,ikke passer nå..

Men stå på,vi skal greie det,og grete roede dietten er egentlig super å følge.

Den er rett og slett enkel,sunn,og god.,og helt vanlig koshold.

Lykke til,til oss alle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...