Gå til innhold

Heisann!


Gjest 127

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne skrive noen ord i dag også.

Synes egentlig det meste har gått greit så langt,men synes det er vanskelig å finne tid til trening når jeg må hente barn i barnehagen. Derfor har jeg begynt å gå av bussen 2 holdeplasser før,og istedenfor å ta bussen fra toget til jobben,går jeg dette gir meg trim på 45-50 min hver dag,helt gratis!!På fridager og når jeg jobber kveld går jeg laaange raske turer med musikk i øra,det er kjempedeilig. Veldig spent på neste veiing,har nok ikke gått like mye ned fordi det var mye vann også den første uken. Men,men alle monner drar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostinspace
Tenkte jeg kunne skrive noen ord i dag også.

Synes egentlig det meste har gått greit så langt' date='men synes det er vanskelig å finne tid til trening når jeg må hente barn i barnehagen. Derfor har jeg begynt å gå av bussen 2 holdeplasser før,og istedenfor å ta bussen fra toget til jobben,går jeg dette gir meg trim på 45-50 min hver dag,helt gratis!!På fridager og når jeg jobber kveld går jeg laaange raske turer med musikk i øra,det er kjempedeilig. Veldig spent på neste veiing,har nok ikke gått like mye ned fordi det var mye vann også den første uken. Men,men alle monner drar.[/quote']

 

Så flott at du har funnet en måte å få litt trim i hverdagen! Du må være stolt som har så mye viljestyrke!

 

Jeg gikk ned 2 kilo første uken min, deretter har det ikke vært mange grammene hver uke. Men jeg har gått ned mye i cm, buksene begynner å bli rimelig slakke :-) Et lite tips til deg er å måle midje, bryst, ende og lår, det er utrolig hvor motiverende det er å se at en minsker. Og så er det viktig å huske på at muskler veier mer enn fett, og muskler forbrenner bedre enn fett. Så for min del har jeg nok økt mye i muskelmasse selv om jeg ikke har rast så mye ned i vekt som jeg hadde håpet. Og jeg trøster meg med at 300 gram ned er 300 gram FETT borte!

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...