Gå til innhold

Hei igjen!


Gjest 127

Anbefalte innlegg

Skriver noen ord igjen jeg....

Er liksom blitt litt terapi for meg dette.Har gått opp for meg at jeg ikke blir slank på 1 uke,skjønt at ting tar tid.Tidligere forsøk har gått dukken fordi jeg ikke så resultater fort nok og da ble jeg utålmodig....Nå må det bare ta den tiden det tar.

Tenke seg til at jeg var treningsnarkoman for 15 år siden med 2 økter hver deg 7 dager i uken hele året,håper på at jeg får tilbake bare litt av den gnisten,trenger ikke mer egentlig...men jeg savner å være i god fysisk form.Det kommer nok,tålmodighet er en dyd får jeg stadig beskjed om........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostinspace
Skriver noen ord igjen jeg....

Er liksom blitt litt terapi for meg dette.Har gått opp for meg at jeg ikke blir slank på 1 uke' date='skjønt at ting tar tid.Tidligere forsøk har gått dukken fordi jeg ikke så resultater fort nok og da ble jeg utålmodig....Nå må det bare ta den tiden det tar.

Tenke seg til at jeg var treningsnarkoman for 15 år siden med 2 økter hver deg 7 dager i uken hele året,håper på at jeg får tilbake bare litt av den gnisten,trenger ikke mer egentlig...men jeg savner å være i god fysisk form.Det kommer nok,tålmodighet er en dyd får jeg stadig beskjed om........[/quote']

 

Jeg også syns det er bra terapi å skrive og lese litt her.... Vi får prøve å oppmuntre hverandre, da vet du :)

 

Jeg har alltid hatet å trene, syns bare det var et ork. Men nå syns jeg det er deilig, tar meg selv i smile under treningsøkta.... For en vidunderlig følelse!

Og så er det godt å se fremskritt både når det gjelder utholdenhet og kroppslig. Merker allerede at kroppen er litt strammere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...