Gå til innhold

Hjertesukk


Gjest hannemi

Anbefalte innlegg

Gjest hannemi

Hei, jeg synes dette med kcal er vanskelig. Prøver å holde meg rundt 1600 kcal pr dag + - Men ta f.eks en lunsj av ommelett m/2 egg 100 gr brokkoli, 4 cherrytomater, 2 ss ost og 5 sorte oliven, vips så er en jo oppe i nesten 500 kcal. Middagene er værst, der fyker det lett opp i 600 kcal. selv om jeg fyller halve tallerken med gr.saker. Har vi laks som er fet fisk, så blir det et stk. fisk, 300 gr blomkål/brokkoli/gulrot, bitteliten potet og en prikk med saus. Det er ikke mange kcal. igjen til frokost og kvelds da. Jeg trener hver dag, så jeg trenger mat, men vil så gjeren ta av noen kg som jeg fikk ekstra p.g.a. medisiner, men det skal nok ikke være lett. Ville jo helst at kg skule vært borte igår, men er instilt på at det tar tid. Har delmål på - 3 kg til påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isabel

Du har helt rett... jeg føler det samme... det er lite rom for noen annet enn å følge opplegg med veiing.... Men, det skal vi overleve og klare :)

Kom deg inn i tråden "vår" igjen... he he... så kan vi slite oss sammen igjennom dette her... har savna deg der inne skjønner du!!!

Lykke til videre!!! Mange klemmer....Isabel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...