Gå til innhold

Nedoverklubben uke 10


Gjest kline

Anbefalte innlegg

Gjest Mimmi80

Gratulerer så mye!

Kjempebra!

Wish it was me!

 

Jeg har siste kurskveld på kurs 2 i dag, regner ikke med de store tallene for å si det slik... Til nå gått ned 1,8 kg på kurs 2, og er iKKE fornøyd! Nå skal det skjerpes!

 

Oppdaterer senere med resultater (hvis det er noe å rapportere..)

 

Nyt nedgangen Kline!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så flink du er!!!!!!!!!!opp 1 kg jeg denne uka men er ikke motivert for tiden , midjemål var ned 1 cm. så da får jeg være blid for det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nanne71

jeg står på stedet hvil denne gangen.har ikke veid maten på ett par uker så det straffer seg ser jeg.spiser ikke nok når jeg ikke skriver opp eller er flink til å veie det jeg spiser så nå blir det full sjerpings.har fått 1,6 trimpoeng i dag da jeg har vært ute å gått i det sørpeføret i 40 min.grattis til dere med vekttap og lykke til videre alle sammen.nanne71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mimmi80

Endelig gikk det litt nedover igjen!

Siste kurskveld i går, og ned 1 kg :) Er over to uker da, siden jeg ikke var på kurs forrige mandag, men er fornøyd så lenge det går litt nedover jeg! Nå skal jeg klare meg litt på egenhånd igjen, så får vi se om det heller blir et nytt kurs i mai. Har kommet godt i gang med trening igjen nå, det gjør godt kjenner jeg!

 

Stå på videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...