Gå til innhold

En oppsummering så langt.


Gjest GRJ

Anbefalte innlegg

Begynte i slutten av oktober, 124 vanvittige kilo! Det var på tide å gjøre noe.

 

Idag, 101,5 kg. Trivselsvekten er 85 kg. En vei igjen å gå, men det går forbausende greit egentlig. Neste delmål er under hundre, det er ikke så lenge til, gleder meg til den dagen.

 

Tenker en del på hvordan det vi bli når trivselsvekten er nådd, og hvordan jeg da skal spise for å hverken gå opp eller ned. Har bestemt meg for å be om henvisning til ernæringsfysiolog når den tid kommer, for å få noen tips om antall kcal osv..

 

Nøkkelen til vektnedgang for min del er vektklubben. Genialt å kunne ha total kontroll på kcal hver dag. Har også lært utrolig mye om mat og hva jeg faktisk putter i meg. I tillegg er innleggene her ofte veldig informative, motiverende og lærerike.

 

Det største problemet nå er klær. Klær jeg kjøper passer kort tid pga stadig nedgang. Kombinert med stram familiøkonomi, er garderoben et minimum for tiden. Kaster etterhvert som ting blir for store, et viktig signak til meg selv om at jeg aldri aldri skal opp i vekt igjen.

 

Dette var bare noen tanker fra meg, lykke til videre alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Så flink du har vært, det er inspirerende å lese om. Tenk så flinke vi er alle sammen, som klarer å ta kontrollen og legge om livsstilen omtrent på egenhånd (med hjelp av andre her inne, da).

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er alle sammen en kjempeinspirasjon... Tusen takk for det.. :)

 

Og du er kjempeflink GRJ, gleder meg til jeg kan vise til samme resultat som deg.. Begynner også å merke det på klærne, men de var litt trange da jeg startet på dette så de får holde en stund til. Jeg sparer litt penger i ny og ne, og lover meg klær for 2000 når jeg når to forskjellige delmål.. Det skal bli gøy det. :) Frem til det skal jeg stramme beltespennet, det jeg bruker var faktisk for lite rett før jul, så dette er herlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...