Gå til innhold

jippi!


Gjest toomuchme

Anbefalte innlegg

Gjest toomuchme

Heisann!

 

Er ikke så flink til å bruke disse sidene, selv om jeg går på kurs. Har så fryktelig tregt nett, så jeg gidder ikke rett og slett. Men nå måtte jeg bare inn å fortelle den gode nyheten... jeg har gått på 3 kurs, og gått ned 13 kilo. har til tider slite litt med motivasjonen, men det går da nedover. Startet på kurs hovedsakelig fordi jeg og min mann prøvde å bli gravide. Det har vi prøvd på i ca 3 år. Nå har vi endelig klart det!!! Jeg er så glad. Det er veldig tidlig enda, så vi vil ikke fortelle noen om det ennå, men må bare si det til noen...

 

Jeg trodde ikke på at vekta kunne ha så stor innvirkning på dette, men det er tydelig. Jeg hadde nesten innfunnet meg med at jeg ikke kunne bli gravid, så det var en stor overraskelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nanne71

gratulerer så mye med graviditeten.jeg og min mann strevde også med å bli gravide for noen år siden,jeg begynte på grete roede kurs og blei gravid med både nr 1 og 2 mens jeg gikk på kurs.jeg trur vekten kan ha noe å si,men samtidig fokuserer en jo på litt annet enn det å bli gravid når en begynner med å telle kcal osv for det tar mye tid.det gjør noe med psyken rtur jeg.ønsker deg og din mann lykke til.dere har en herlig tid foran dere.hilsen nanne71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...