Gå til innhold

Endelig Har Jeg Bestemt Meg


Gjest nbn68

Anbefalte innlegg

I går (5/3) startet jeg ferden som forhåpnetligvis vil gjøre meg 20 kg lettere på sikt. Har lett etter motivasjonen en god stund, men den kom for fullt i helgen.

Jeg har vært ned denne veien en gang før og da gikk jeg ned fra 106 kg til 88 kg - riktignok over 1,5 år, men gjett om jeg var stolt!! Men det er lett å "skli" ut igjen om man ikke passer på.

Heldigvis har jeg en mann som støtter meg og som går turer sammen med meg og ikke minst gjerne spiser av den samme maten.

 

En ting har jeg lært: Har du ingen fristelser i fryseren, skuffer og skap, ja så er så meget bedre. Heldigvis har vi 3 flotte barn som mer enn gjerne spiser frukt og nøtter og det er positivt for mor. Enkle, men virkningsfulle erstatninger for snacks osv. er nå byttet ut.

 

Jeg er super motovert og gleder meg til å se fremgangen om 1 uke - forhåpentligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Lykke til på ferden! Vi er mange andre "reisende" som forhåpentligvis kan hjelpe når ting blir vanskelige...

 

Men nå gjelder det virkelig å finne de permanente løsningene, de man føler man kan leve med resten av livet...også kanskje noen andre løsninger som kan hjelpe mens man er i vektreduksjonsfasen.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...