Gå til innhold

Her er jeg også....


Gjest skravla71

Anbefalte innlegg

Gjest skravla71

...og jeg må nok bekjenne at det er her jeg hører til....

 

Jeg har for alvor startet kampen, i løpet av de 16 siste årene har de sneket seg på kilo for kilo og jeg har tatt noen økter innimellom, men kun det som resultat at ytterligere kilo har rast på. Tre svangerskap har vel også gjort sitt til at kiloene har kommet. Men nå er det virkelig stopp. Jeg er lei av å få sjokk når jeg ser bilder av meg selv, hvem er den der feite dama der???? Det er jo ikke slik jeg ser meg selv!

Jeg er lei av å aldri finne fine klær som passer og av å føle at kroppen min er i veien for mitt sosiale liv. Jeg liker å trene, men har ofte 1000 unskyldninger for å la være.

 

Men NÅ skal jeg altså få gjort noe med dette her. Jeg håper å nå trivselsvekta frem mot jul, om det blir denne jula eller neste, det gjenstår å se. Jeg er i alle fall motivert.

 

Jeg tror på å registrere alt man spiser og alt man trener!

Jeg tror på et nettfellesskap der man kan backe opp hverandre!

Jeg tror på at jeg skal klare dette!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Du høres kjempemotivert ut, og da er faktisk halve jobben allerede gjort.. Vil bare si lykke til og håper å høre masse mer fra deg. Still innom klubben vår 2007, uke ?

Hadde vært morro å høre fra deg der.. :)

 

Det er utrolig motiverende å skrive og lese her inne, holder i alle fall min motivasjon oppe, men i dag fikk jeg en ny. Skulle ta på buksen og den var alt for rom, skulle ta på et beltespenn, og tror du ikke også det var for stort... Herlig.. :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...