Gå til innhold

Når man er syk


Gjest Coco
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt syk, sikkelig influensa el. Og da er det ikke lett å få i seg nok kcal. Jeg la plutselig merke til at jeg ikke får i meg nok i løpet av en vanlig dag, og enda verre ble det når jeg ble syk nå. Jeg har mer enn nok med å holde feberen nede om dagen, og enda verre, når jeg blir syk får jeg lyst på lettvint usunn mat etterhvert som matlysten kommer tilbake.

Noen som har oppmuntrende tips eller annet motiverende å komme med når man sitter med nesa i klenex og feber så det holder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt syk' date=' sikkelig influensa el. Og da er det ikke lett å få i seg nok kcal. Jeg la plutselig merke til at jeg ikke får i meg nok i løpet av en vanlig dag, og enda verre ble det når jeg ble syk nå. Jeg har mer enn nok med å holde feberen nede om dagen, og enda verre, når jeg blir syk får jeg lyst på lettvint usunn mat etterhvert som matlysten kommer tilbake.

Noen som har oppmuntrende tips eller annet motiverende å komme med når man sitter med nesa i klenex og feber så det holder...[/quote']

 

..men tenkte jeg iallefall kan oppmuntre deg litt! Hvis du ikke får i deg nok når du er syk, så trøst deg med at du forbrenner mindre når du ligger til sengs uansett. Skjønner godt at det frister med noe lettvint når du ikke er i form (jeg mister dessverre aldri matlysten :))! Kankje du kan lete opp noen fristende magre måltider på nettet mens du er syk? -Og hvis du ender opp med å bestille mat, bestill kinesisk med ris, uten casew nøtter! -Tidligere ende vi alltid opp med Peppes på late dager, men kinesisk mat kan vi spise mer av!

 

God bedring!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt syk' date=' sikkelig influensa el. Og da er det ikke lett å få i seg nok kcal. Jeg la plutselig merke til at jeg ikke får i meg nok i løpet av en vanlig dag, og enda verre ble det når jeg ble syk nå. Jeg har mer enn nok med å holde feberen nede om dagen, og enda verre, når jeg blir syk får jeg lyst på lettvint usunn mat etterhvert som matlysten kommer tilbake.

Noen som har oppmuntrende tips eller annet motiverende å komme med når man sitter med nesa i klenex og feber så det holder...[/quote']

 

Hei, jeg er og syk nå. Influensa. Men jeg har faktisk kjøpt Finn Crisp. De er enkle å knaske.Legg på litt syltetøy evt grønt. 1 brødrasjon = ca 4 stk.. Godt for mage og helse;o)

 

God Bedring;o)

 

P.s drikk appelsin juice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Ennå ikke frisk, men takker for de råd som ble lagt igjen. I dag er andre møte, og jeg skal slepe meg dit, om ikke annet så for å bli veid. Håper bare at den siste uka har gitt et lite resultat selv om jeg har vært syk mesteparten av tiden. Jeg har ihvertfall prøvd å få i meg nok. Det har også hjulpet litt å ikke ha noe fristende usunt liggende i skapene, men heller friske grønsaker og frukt. Youghurt og banan er forøvrig også god mat når man er syk.

Må spare kosemerker til helgen, da skal jeg nemlig i familebesøk, om jeg blir frisk nok da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...