Gå til innhold

trenger støtte-på an igjen


Gjest 6omdagen

Anbefalte innlegg

Gjest 6omdagen

Hei! startet på kurs i går. selvtilliten fikk en ny knekk. meldte meg på kurs for "normale" slankere. Der satt jeg med mine 115 kilo, 48 år og 5 barn! Det var jo en nedtur. Det positive var denne siden, hvor jeg kan logge inntak og forbruk. Egentlig gleder jeg meg, men synes at det er så altfor langt fram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med et lykkelig valg!!! Du har tatt det vanskeligste steget: hodet opp av sanden, og over dørstokkmila.

 

Du kommer til å klare det!

Tenk et år frem i tid hva du kanskje har oppnådd til da, versus hvis du ikke hadde gjort noe? Forskjellen er enorm...

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 6omdagen

ja,da!

 

det er ikke det , men laster og synder har festet seg dypt.

trimme gjør jeg-fant ut at jeg hadde mellom 15 og 20 poeng i uka,-men..................inntaket overstiger forbruket.

skal gjøre mitt beste!

ånden er svak ( og kjødet er villig )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare inn for å ønske deg lykke til, og du har allerede vært kjempeflink som har tatt det første og største steget i din livsendringsvei...

 

Vil bare si at det og være ærlig med seg selv er det som jeg har lært mest av. Ting jeg egentlig aldri tenkte over at jeg spiste, og derfor var de liksom ikke spist.. :) Hvis dere skjønner. Noe det samme som: Hvis et tre faller i skogen og ingen ser det, falt det da?

 

Vel i alle fall lykke til, og gleder meg til å høre masse mer fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var 1. dag til ende-Jeg har holdt kuren. Nå gjenstår det å se om jeg klarer å bryte uvanen med nattespising. Får stålsette meg.

 

Hei.. Jeg er bare nyskjerrig.. når du sier nattspising, er dette i forhold til jobb, amming eller lignende.. Eller står du bare opp for å spise. Tenkte at det er jo en stor forskjell, mange som jobber natt må jo spise på dette tidspunktet, og ammer du kan du også trenge litt ekstra energi (selvfølgelig etter hvor mye en ammer). Jeg drakk bestandig en halv liten vann hver natt i den tiden jeg ammet.. Men hvis du kun står opp for å spise, vil jeg foreslå å legge frem litt frukt til å begynne med, for så å bytte denne mer og mer ut med vann. Men det er jo bare noen tanker..

 

I alle fall lykke til med livsstilendringen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 6omdagen

Klarte det! Mye våking men dog.

Jeg har vel i de siste 30 årene stått opp midt på natten for å spise. Går ut i fra at det er blitt en vane å stå opp når jeg har en lett søvnfase.

Grunnene(unnskyldningene) har vært mange. Nervøs før eksamen, amming, nattevakter, vondter her og der etc..

Men i realiteten er den nok en uvane. Kroppen har innstilt seg på det. men i natt gikk det. Det ble en del unødvendige toalettbesøk og avislesing, men det gikk.

SÅ starter 2. dag. lurer på om at det går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 6omdagen

strever videre med spisforstyrrelsene mine. det er vanskelig å spise regelmessig. frokosten byr meg i mot. startet alltid kl 1600 med etegildet mitt:)

sluttet med et saftig nattemåltid kl 3.

Ja, har klart dette i ett og et halvt døgn.

er så merkelig mett og opplagt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 6omdagen

En ny dag har gått. Kvelden og natten gjenstår. Gruer meg til den kampen!

Synes dette går pase bra. Innser at dietten er vel gjennomtenkt. Gleder meg til en ny natt uten mat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 6omdagen

I morgen skal jeg veies og måles. Har vært flink. Ikke spist om nettene, regelmessige måltid og 21 trimpoeng. Så nå gjenstår det å se. Har andre veiedag på tirsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...