Gå til innhold

Bedre kondis nå..


Gjest 127

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Akkurat ferdig med dagens treningsøkt,1 time rask tur og 50 min pilates etter det.

Det føles så deilig etterpå...

Er inne i min 3 uke og har så langt gått ned 8 kg,er kjempefornøyd med det :).Begynner faktisk å merke det på arbeidstøyet.Og der får jeg jo enda mer trim.Når man jobber på sykehjem går man (og gjerne løper av og til ) hele dagen.

På en vakt går jeg gjennomsnittlig 10000 skritt,så her er det mye ekstra å hente!!!! Jeg merker at kondisen har blitt mye bedre og det gir meg motivasjon!!

Håper det gåt bra for dere andre der ute å.

Stå På :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mollapus
Heisann

Akkurat ferdig med dagens treningsøkt' date='1 time rask tur og 50 min pilates etter det.

Det føles så deilig etterpå...

Er inne i min 3 uke og har så langt gått ned 8 kg,er kjempefornøyd med det .Begynner faktisk å merke det på arbeidstøyet.Og der får jeg jo enda mer trim.Når man jobber på sykehjem går man (og gjerne løper av og til ) hele dagen.

På en vakt går jeg gjennomsnittlig 10000 skritt,så her er det mye ekstra å hente!!!! Jeg merker at kondisen har blitt mye bedre og det gir meg motivasjon!!

Håper det gåt bra for dere andre der ute å.

Stå På [/quote']

 

 

Hei!

 

Jeg er ny her, men måtte bare skrive til deg!

 

Så flink du er!! 8 kg er kjempe bra!! Du motiverer meg.. :)

 

Jeg begynte på mandag.. men går ikke kurs, egenhånd.. men går raske turer 3 ganger i uken (6-8km/t) og skal prøve meg på spinning no neste uke :) og i helgene går familien på skogs/fjellturer.

 

blir spennende å se på mandag om det har hatt noe påvirkning på vekten. :) me regner med jeg må trimme mer.. Men det blir lettere når jeg blir feridg med huset.. holder på å btte om rom.. fårr pusset opp kjelleren, og det blir en del styrketrening det. tungt å møblere om.. he he

 

Lykke til videre!!!

 

klem fra Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...