Gå til innhold

lettere vår?


Gjest Minste

Anbefalte innlegg

Gjest Minste

Begynte på GR kurs 6.mars. Har tenkt å gå ned fra 62,6 kg som jeg er nå til 55 kg før sommeren. Syns det går ganske bra så langt. Skal ha meny 1, 1300 kcal pr dag. Har litt problemer med å komme helt opp dit..... Gikk på kurs i 1998, og da skulle jeg ligge på mlm 1000-1200 kcal pr dag. Da var jeg konstant sulten i 8 uker....Jeg er VELDIG glad i cola ligt. Noen som har erfaring med det? Blir man mer sulten av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Hedvig74

hei

Ser at du ikke fikk noe respons på tråden din. Hvordan går det? Jobber du fortsatt med å komme opp (?) på 1300 kcal? Jeg prøver å ligge på 1400-1450 hver dag. Når jeg spiser jevne og ikke så store måltider (ca 300+/-) opplever jeg å bli mett, men sulten igjen etter 3-4 timer. Men er altså ikke sulten utover det. Håper det blir/er sånn for deg også, slik at det ikke blir som sist.

 

Jeg er med på tråden "ned i vekt mot sol og sommer". Heng deg gjerne på der! Det er hyggelig med flere!

 

Cola light har jeg dessverre ingen erfaring med. Men det er veldig mye rart i brus, enten den er sukkerfri eller ikke, så hvis du klarer å erstatte i alle fall en del av colaen med vann, er det sikkert bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...