Gå til innhold

Så var det helg igjen da....


Gjest 127

Anbefalte innlegg

Lørdag morgen rant bort med 1 times rask gange ,etterfulgt av 5o min pilates.Når jeg var ute å gikk i morges slo det meg at jeg ikke ble så andpusten,begynner virkelig å kjenne det på kondisen nå. Er igjen spent på vekta til mandag.Noen der ute som har erfaring på hvordan vekta blir påvirket når man har "det månedlige"?:)

Føler meg mer opplagt og pigg en jeg har gjort på flere år.Ikke er trangen til søtsaker kommet heller,jeg er rimelig stolt av at jeg ikke rører noe søtt hele uka,og det trodde jeg skulle bli et stort problem,særlig siden jeg også sluttet å røyke 1 januar i år. Det har jeg heller ikke hatt en eneste abstinens for.Kanskje det var meningen at jeg skulle gjennom denne forandringen akkurat nå???

Håper det:)

 

Ha en strålende flott helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baltusine

så flink du har vært, oppe tidlig og trimmet, jeg hadde en økt i svømmehallen i går kveld mellom 2100-22 så jeg lå litt lenge i dag, men ble inspirert av deg, og snart blir det tur, og 50 min pilates. Har ingen erfaring med vekt iht det månedlige, men det er nok slik at det er litt større væskeopphopning, og dermed økt vekt i disse dagene.

Men en ting er helt sikkert fysisk aktivitet reduserer plagene, selv er jeg plaget av sterk migrene i disse dagene, og den er vesentlig bedre ved fysisk trening.

 

Jeg startet på mitt første kurs forrige mandag og har første veiedag til mandag, skal ned 45 kilo.

Godtesuget har jeg ikke merket denne uken, men kosemerkene skal jo brukes.

 

Lykke til og god helg videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske vanlig å få en liten vektoppgang når en har mensen, gjerne 1 kilo opp. Det som er så moro når en ferdig, er at da forsvinner kiloen igjen, + kanskje litt til:)

 

Utrolig motiverende.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...