Gå til innhold

ned 15 kilo til 15. juni - resultat etter uke3


Gjest Musiker

Anbefalte innlegg

Gjest Musiker

heihei

her var jeg igjen :) veide meg i dag jeg.. var så nygjerrig! ned 500 g :) deilig deilig! håper dette fortsetter :) og at jeg ike ser i morra at jeg er oppe på 84 igjen! så 83 i dag, og ble så glaad :) dette hjelper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal begynne i morgen jeg. Har lovt meg selv det. inntatt siste rest av godis i skapet og må bare ta fatt på valkene som snart går hele veien rundt. Skal begynne å legge inn mål og vekt også. Bare sleng deg på om du vil. Mere motiverende å være flere sammen som kan støtte hverandre når man ser at det stopper opp litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg fortsatt på her jeg, hvis det er greit. Utsatte veiedag til i dag - og vekta har gått 0,7 kg ned og 1cm mindre. ;) Og foreløpig klarer jeg å innta 2 liter vann pr dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puseline77

Så flinke dere har vært alle sammen! :-)

 

Jeg fikk ikke anledning til å skrive igår, men veide meg, og har gått ned 0,7 kg etter uke 2, og veide 71,8 kg. Er godt fornøyd med det, skjønte jo selvfølgelig at det ikke ville gå like raskt som den første uka, he he... Ukas høydepunkt har blitt å gå på vekta mandagsmorgen, det er så spennende. Også veldig spennende å se hvordan det har gått med alle dere. Dere har gjort en kjempejobb!!:-)

 

La oss fortsette sånn folkens, så blir vi kvitt de 15 kiloa på null komma niks!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Dere er jo kjempeflinke :-)

 

Jeg har gått ned 3.5 kg tilsammen.

Skal ned 10 kg.

Forrige uke opp 0.8 kg.

Denne uke ned 0.8 kg. :-)

 

Vekten viser det samme som for 14 dager siden.

 

 

Har funnet ut at for meg er det best og veie meg fredag.

Ha en flott dag og helg alle sammen.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så 82 på vekta i dag ;D riktig nok 82' date='9 men alikvel :):D[/quote']

 

Jeg er litt sånn at jeg må gå opp og ned på vekta om dagen jeg også - for den peker nedover....sakte, men sikkert. :) Den har jo stått stille i så mange måneder, så da blir en litt nysgjerrig på om den skal stoppe opp igjen...

 

Men hva slags veiedag har dere? Jeg har mandag. Kanskje vi skal ta samme veiedag alle sammen - eller? Ikke nødvendigvis mandag altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musiker

min går også opp og ned.. den svipper nedom før den legger seg der.. helt riktig det :)

jeg veier meg egentlig onsdag jeg:P men begynt med fredag nå.. pga. helga.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min går også opp og ned.. den svipper nedom før den legger seg der.. helt riktig det :)

jeg veier meg egentlig onsdag jeg:P men begynt med fredag nå.. pga. helga.. :)

 

Jeg var nok litt skeptisk for å gå på vekta.....etter et par utskeielser i helga :) Men jammen var det nedgang på 600 gram og 2 cm mindre rundt midje forrige uke likevel! :) Kanskje jeg klarer å krype under 70-tallet i løpet av uken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...