Gå til innhold

skritt teller...


Gjest mamae

Anbefalte innlegg

1mars blåste jeg støvet av en gammel skritt teller jeg hadde...vier seg at den lille saken er blitt min største "motivator"...

 

det sies man "skal" gå 10 000skritt dagen,går man under det bør man legge til noen form for trening.

 

jeg er blitt hektet,får ikke ro i kroppen hvis jeg ser at jeg ikke har pasert de anbefalte 10 000skrittene i løpe av dagen.

det blir så man går å går for å "presse"tallet på telleren høyere og høyere opp.....

i dag kunne jeg skrive av 23 569skritt :)

 

Det er denne lillsaken som får meg til å ta joggeskoene på om morgenen....

 

 

Prøv det du også..... LYKKE TIL!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hannemi

23569 skritt er ikke værst. Da går eller løper du nok mange lange turer. For når jeg er ute og går mine lange turer på ca 2 timer, viser min skritteller rundt 14 000 skritt. Har 2 stk.men de viser ikke det samme, selv om jeg har en på hver side kan det være en diff på over 1000 skritt. Hvor lenge er du ute og går. Min skritteller reg. ikke de 6 første skritt, slik at jeg må gå mer enn det for at bev. skal bli reg. Står jeg på kjøkken og jobber og virrer frem og tilbake der, så reg. den ikke noen ting, uhu.... Så du er jammen god som kommer opp i så mange skritt. Har du prøvd å ha på telleren på en aerobic time, da blir det mange skritt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke hver dag jeg har åver 23 000 for å si det slik.....

ligger på 14-19 000 på hverdager.

Går fram og til bake fra jobb,tar 1t hver vei,så er jeg akt på jobb (jobber i barnehage) så har jeg en akt gutt på 16mnd,så jeg sitter ikke ned fra kl06:00 om morgenene til ca 20:30 så skrittene baller seg på...

 

helgene går jeg to turer,en morgen på1t og en kveld på to timer......

 

(har også flere skritt tellere,men det er den jeg bruker nå såm er mest nøyaktig (silva heter den) fikk råd av selgeren til å ha den på sokken,for har man løse bukkser el har den litt for langt inn mot magen så teller den ikke allle skritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...