Gå til innhold

Cla-noen som har erfaring???


Gjest betty80

Anbefalte innlegg

Gjest betty80

Hei

 

Skal ned ca 40 kg. er det noen her som har erfaring med cla og om det virker?????.

 

 

spiser sundt og trener på treningsstudio 3 dager i uka og går tur 3 dager i uka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mimmi80

Har forsøkt CLA i perioder, uten at jeg har kjent noen stor virkning... Største virkningen har jeg til slutt merket på lommeboka...

 

Hadde vel vært for godt til å være sant dersom det fantes en pille man kunne ta for å få kiloene til å renne av... I bunn og grunn er det nok "dessverre" bare sunt kosthold og fine treningsvaner som gjør susen. Men kan godt være CLA eller andre produkter kan være et "supplement" uten at jeg skal mene noe om det..

 

Men altså, ingen stor virkning merket her!

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd produktet tidligere, og merket litt på søtbehovet. Men ikke det helt store for meg, ble liksom en trøst i det at jeg prøvde jo virkelig, jeg tok jo CLA og greier, men egentlig tror jeg at jeg lurte meg selv litt. Det ble liksom min undskylning, at siden jeg tok CLA kunne ikke det jeg hadde lyst på være så alt for galt.. Tankegangen virker ikke bestandig så logisk.. Går mye bedre med søthunger nå når jeg holder på å endre livsstil, merker at jeg er mer tilfreds, humør er bedre og søthunger mindre.. :)

 

Uansett lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twinmama

Jeg prøvde dette en gang...skal aldri prøve det igjen...jeg gikk opp 5kg på 18 dager....det er ikke kødd engang...og de gikk ikke av igjen etter at jeg droppet produktet.....og jeg spiste da normalt, var bare noen få kg overvektig og trimmet ganske mye............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...