Gå til innhold

Hva tenker folk??


Gjest annegro
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg forstår det slik at mange her vil ned fortest mulig, men det er jo ikke mulig. Kroppen bruker tid!!

 

Jeg har nå gått 2 uker,startet 24.10.05, og er fornøyd. Den første uken gikk jeg ned 1,3 kg og tapte 19,5 cm på kroppen!! Strålende sier jeg til meg selv,men,de neste ukene kan bli mindre... Og ja,det ble det.. Jeg har pr idag tapt totalt 4 kg, men kroppen har bare tatt av 2cm til...

 

Tenk litt, dere trenger tid, ikke bli skuffet over at alt ikke går nøyaktig etter "planen". Kroppen må venne seg til den nye "livsstilen"!!

 

Men stå på-LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det var meg. Har holdt på i 4 uker og har gått ned 1,5 kg bare. Ligger på 1300-1600 kal pr.dag. Har gått på GR kurs før og fått beskkjed omå holde meg på dette. Må innrømme at jeg ikke er noe flink til å trimme,blir kun gåturer, kanskje derfor jeg ikke har gått ned så mye. Har et langsiktig mål frem til sommeren om å gå ned 15 kg. Begynner å lue på om det går ned denne farten.

Men jeg gir ikke opp. Lykke til til deg.!!

MOR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvordan jeg klarte det vet jeg ikke helt.. Var overrasket selv over å miste 19,5 cm første uke.. Men vi målte flere ganger..

 

Jeg skal følge meny 2, men ligger på ca 1400 kcal pr dag og det ga meg resultater;o)

 

Men det enste jeg gjorde var å gå turer.. Men visstnok har kroppen min lett for å "krympe" med en gang og så holde seg jevnt..

Kanksje kroppen bare ble "fornøyd" med at jeg endret litt på spise vanene mine?? Jeg leter ennå etter "grunnen"

 

Takk alle sammen!! Stå på dere og;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...