Gå til innhold

Hvor lenge etterpå vises utskeielser på vekten?


Gjest CecilieS

Anbefalte innlegg

Gjest CecilieS

Ja, hvordan funker det egentlig? Merker man det dagen etterpå, dagen etter ved at vekten rett og slett går opp? Eller er det sånn at man bare går ned mindre de påfølgende dagene?

 

Jeg har så lyst til å drikke litt vin på lørdagen og spise litt godis og sånt, men er redd for at uken etter blir deppe-uke. Altså ingen vektnedgang samme hva. Har hørt noe sånt av andre nemlig, at dersom man skeier ut en dag så merker man det mange dager fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gjerne drikke et par glass vin på lørdagen. Drikk små slurker om gangen, da varer 2 glass leeenge. Bare pass på at du tar de kcal fra noe annet. Ikke spis f.eks. chips ved siden av. Chips er salt og samler væske i kroppen.

 

Kos deg ;)

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hannemi

Kos deg med god samvittighet, husk at det kommer et langt liv etter vektnedgangsdagene også. Men som de andre her sier kutt ut litt på andre ting denne dagen og for all del, ikke spis chips eller annen salt digg i tillegg. Jeg hadde faktisk 5-6 gl. vin på lørdag og har faktisk gått ned 1 kg denne uken, har veiedag på fredag, men snikveide meg idag:)

Så nyt vinen og ta heller en lange spaserstur begge dager. LYkke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...